Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Медіа планування як складова рекламної кампанії
Дипломна
№ K-18917
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МЕДІА ПЛАНУВАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ 6 1.1. Зміст та значення рекламної діяльності підприємства 6 1.2. Загальна характеристика медіа планування та його особливості 12 1.3. Контроль ефективності медіа планування 26 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕДІА ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „ДЕЛФІ.” 42 2.1. Маркетингові характеристики підприємства 42 2.2. Діагностика рекламної діяльності ТОВ „ДЕЛФІ.” 54 2.3. Оцінка ефективності медійної реклами на ТОВ „ДЕЛФІ.” 62 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕДІА ПЛАНУВАННЯ НА ТОВ „ДЕЛФІ.” 70 3.1. Напрямки покращення маркетингової діяльності на підприємстві 70 3.2. Програми по оптимізації планування рекламної діяльності 78 3.3. Обґрунтування економічної ефективності запронованих заходів 83 ВИСНОВКИ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 101
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи