Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Продуктова стратегія банку
Магістерська
№ K-12279
ВСТУП 2 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ 5 1.1. Продуктова стратегія та її значення серед інструментів маркетингу 5 1.2. Банківські продукти: специфіка та класифікація 15 1.3. Місце продуктової стратегії у формуванні загальної стратегії комерційного банку 33 РОЗДІЛ II. ПРОДУКТОВА СТРАТЕГІЯ БАНКІВ УКРАЇНИ 45 2.1. Продуктовий ряд ВАТ “КРЕДИТВЕСТ БАНК” 45 2.2. Доставка банківських продуктів та її вдосконалення 64 2.3. Ефективність продуктової стратегії банку 75 РОЗДІЛ III. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ В БАНКУ 88 3.1. Розвиток продуктового ряду для здійснення кредитної діяльності 88 3.2. Розвиток продуктів, що забезпечують ресурсну базу банку 96 3.3. Розвиток клієнтської бази банку 103 ВИСНОВКИ 114 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 118 ДОДАТКИ 126
Обсяг магістерської роботи складає 135 сторінок, містить 14 рисунків, 14 таблиць, 10 додатків на десяти сторінках. Список використаних джерел налічує 99 найменувань на восьми сторінках.
Ціна
600
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи