Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація дистанційного обслуговування клієнтів банку №73
Дипломна
№ K-3707
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти організації дистанційного обслуговування 1.1. Суть дистанційного обслуговування, його зміст, значення 1.2. Види дистанційного обслуговування, їх виникнення, характеристика 1.3. Аналіз нормативно-законодавчої бази щодо дистанційного обслуговування Розділ 2. Практика використання дистанційного обслуговування клієнтів на прикладі черкаського філіалу КБ «Приватбанк» 2.1. Загальна економічна характеристика КБ «Приватбанк» 2.2. Характеристика та аналіз дистанційного обслуговування по системі Mobile Banking 2.3. Аналіз дистанційного обслуговування засобами системи електронних платежів Приват Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку дистанційного обслуговування клієнтів 3.1. Сучасний стан та зарубіжний досвід дистанційного обслуговування 3.2. Перспективи розвитку дистанційного обслуговування Висновки Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи