Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингові стратегії позиціювання (на прикладі ВАТ Монфарм)
Дипломна
№ K-1479
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІЮВАННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ.............................................................................................................6 1.1. Маркетингові стратегії сегментації та вибору цільового ринку..................6 1.2. Маркетингові стратегії охоплення ринку....................................................13 1.3. Сутність стратегії позиціювання товарів при виході на зовнішні ринки.24 1.4. Особливості позиціювання товарів на фармацевтичному ринку..............31 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІЮВАННЯ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «МОНФАРМ» В ПРОЦЕСІ ВИХОДУ НА РОСІЙСЬКИЙ РИНОК................................................................34 2.1. Організаційно-економіна характеристика ВАТ «Монфарм». ...………...34 2.2. Оцінка стратегічного становища підприємства на ринку..........................42 2.2.1. Стратегічне сегментування бізнесу підприємства...........................42 2.2.2. Визначення стратегічного становища...............................................59 2.2.3. Формулювання висновків для побудови стратегії...........................64 2.3. Концепція та обгрунтування стратегії позиціювання товарів компанії ВАТ «Монфарм»....................................................................................................66 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРІВ КОМПАНІЇ ВАТ «МОНФАРМ».....................75 3.1. Пропозиції щодо вдосконалення методики маркетингових досліджень..75 3.2. Використання результатів досліджень для вдосконалення стратегії позиціювання товарів ВАТ «Монфарм» на фармацевтичному ринку Росії....80 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «МОНФАРМ».............85 ВИСНОВКИ...........................................................................................................98 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................102 ДОДАТКИ............................................................................................................107
Ціна
500
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи