Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Економічна стратегія підприємства №7
Дипломна
№ K-3624
Вступ І. Економічні стратегії підприємства. Роль маркетингової стратегії в загальній економічній стратегії підприємства 1.1. Сутність, значення та формування економічної стратегії підприємства 1.2. Методичні основи проведенні маркетингової діяльності на підприємстві 1.3. Етапи розробки та впровадження маркетингової стратегії та її вплив на економічну стратегію підприємства ІІ. Аналіз фінансово-майнового стану підприємства, як основа для визначення необхідної економічної стратегії 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз фінансового стану ТОВ “Світ ласощів” 2.2.1. Аналіз майна ТОВ “Світ ласощів” 2.2.2. Аналіз фінансової стійкості підприємства 2.2.3. Аналіз платоспроможності підприємства ІІІ. Економічне обґрунтування маркетингової стратегії як одна із головних складових загальної економічної стратегії підприємства 3.1. Аналіз зовнішнього середовища ТОВ “Світ ласощів” 3.2. SWOT –аналіз діяльності підприємства 3.3. Розробка стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Висновки Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи