Меню сайту

Нові користувачі
Юляшка
Користувачі
11.05.2024
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Т. Р. М.

Рейтинг: 21.1
аватар
Радченко Олена Олексіївна

Рейтинг: 10
Яремин Олександра Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Комарницький Євген Євгенович

Рейтинг: 10
аватар
Олена Дмитрівна

Рейтинг: 16
аватар
Максимів Юлія Романівна

Рейтинг: 16.9

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Організація кредитування фізичних осіб в комерційному банку


Дипломна
K-25026

Зміст

Вступ
Розділ І. Загальна характеристика кредитування в комерційному банку та умов дослідження
1.1. Основні аспекти організації кредитної роботи в комерційному банку
1.2. Дискусійні аспекти та нормативно-правове забезпечення з теми дослідження
1.3. Характеристика фінансового стану та результатів діяльності банківських установ
Розділ 2. Основні умови та етапи процесу кредитування фізичних осіб в комерційному банку
2.1. Умови і порядок кредитування фізичних осіб
2.2. Оцінка кредитоспроможності фізичної особи
2.3. Забезпечення зобов”язань позичальника - фізичної особи перед банком
Розділ ІІІ. Удосконалення кредитування фізичних осіб в комерційному банку
3.1. Методи управління кредитним ризиком
3.2. Шляхи удосконалення організації кредитування фізичних осіб
3.3. Застосування сучасних форм кредитування фізичних осіб
Розділ IV. Охорона праці у Коростенському відділенні Ощадбанку України
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Висновок

Всебічне вивчення літературних джерел, нормативних документів та аналіз фактичного стану споживчого кредитування в Україні дозволяє зробити ряд висновків.

Споживчий кредит має багато специфічних рис, пов'язаних із особливостями сфери особистого споживання громадян.

1) цей вид позики відображає відносини між кредитором і позичальником, сенс яких полягає у кредитуванні кінцевого споживання, на відміну від позик, які надаються суб'єктам господарювання для виробничих цілей або для придбання активів, що породжують рух вартості (наприклад, акцій, облігацій тощо).

2) споживчий кредит позичальники, як правило, беруть, коли їм бракує власних коштів, тоді як юридичні особи часто використовують одержані кредити як джерело доходів.

3) на відміну від усіх інших видів кредиту, якими користуються переважно суб'єкти господарювання, споживчі кредити одержують, як правило, фізичні особи.

4) повернення позиченої вартості у разі споживчої позики відбувається не в результаті вивільнення коштів у позичальника, а внаслідок їх накопичення.

5) лише за умови споживчого кредитування кредитні відносини громадян будуються за схемою "фізична особа — фізична особа".

6) споживчий кредит є засобом задоволення споживчих потреб населення, тобто особистих, індивідуальних потреб людей. Така позика прискорює отримання певних благ (товарів, послуг), які вони могли б мати (придбати) лише у майбутньому, накопичивши кошти, необхідні для купівлі цих товарно-матеріальних цінностей або послуг, будівництва тощо. Надання споживчих позик населенню, з одного боку, підвищує їх платоспроможний попит, життєвий рівень у цілому, а з іншого — прискорює реалізацію товарних запасів, послуг, сприяє створенню основних фондів.

7) всі види споживчого кредиту мають соціальний характер, оскільки вони сприяють вирішенню суспільних проблем — підвищенню життєвого рівня населення (передусім із низькими та середніми доходами), утвердженню принципів соціальної справедливості. Саме із цієї причини споживче кредитування здебільшого регулюється державами особливо ретельно. У нашій країні це виражається у тому, що споживчі позики зазвичай надаються на пільгових умовах.

Як випливає з аналізу споживчого кредитування, на кредитування населення припадає в середньому 5% кредитного портфелю банківської системи.

Недостатня увага українських комерційних банків до роботи з населенням має нині як об”єктивні, так і суб”єктивні причини. Основні з них, безумовно, пов”язані з економічною нестабільністю і законодавчою неврегульованістю та відсутністю різноманітності позик, що надаються. Проте перспективи роботи банків з населенням України величезні.

Тому на сьогодні проблема розвитку та вдосконалення споживчого кредитування в Україні набуває особливої актуальності і потребує негайного вирішення.

В зв”язку з цим було б доцільно істотно розширити перелік видів послуг, що надаються клієнтам за рахунок видачі кредитів на придбання засобів виробництва, організацію власної справи та інші, а також надавати різноманітні послуги, в тому числі інформуючи клієнтів про програми стимулювання інвестицій і підприємництва. Ця робота дозволила б активізувати створення і розвиток середніх і малих підприємств в нашій країні.

Крім того, позитивний ефект для розвитку кредитування індивідуальних позичальників мало б також:

 введення цільових житлово-будівельних вкладів і надання на цій основі першочергового права на отримання інвестиційного кредиту власникам вкладів після дотримання встановлених умов: строку зберігання і необхідної суми накопичення коштів на вкладі;

 введення в практику кредитування нових інвестиційних кредитів, які б стимулювали розвиток підприємництва (застосовується на сьогодні в практиці, але не отримало подальшого розвитку);

 проведення маркетингових досліджень банків з метою виявлення першочергових потреб населення в нових видах позик;

 підвищення рівня інформованості приватних клієнтів банків про нові види кредитів і банківських послуг;

 дотримання банками основного принципу кредитування: максимальне врахування інтересів клієнту, індивідуальний підхід при кредитуванні.

Розвиток таких форм кредитування як овердрафт, іпотечне кредитування, державне пільгове кредитування, а також нових альтернативних видів кредитування фізичних осіб, таких як Інтернет-кредитування, кредитування через кредитні спілки та Центр зайнятості сприятиме розвитку як кредитної системи в цілому, так і споживчого кредитування зокрема.
Ціна

300

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3648
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3648
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.