Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування і регулювання собівартості продукції №10
Дипломна
№ K-3627
Вступ 1. Теоретичні основи аналізу собівартості продукції 1.1. Собівартість – як економічна категорія 1.2. Загальна характеристика витрат на виробництво продукції (надання послуг) 1.3. Сукупні витрати та собівартість продукції (послуг) 1.4. Собівартість окремих виробів 1.5. Стратегічний аналіз витрат ІІ. Роль і місце підприємства в народному господарстві України 2.1. Технологічна та організаційно-економічна характеристика ВАТ “Черкаський хлібокомбінат” 2.2. Характеристика продукції 2.3. Особливості хлібопекарного виробництва ІІІ. Аналіз собівартості хлібопродукції 3.1. Аналіз собівартості продукції за узагальнюючими показниками 3.1.1. Аналіз витрат на 1 грн. товарної продукції 3.1.2. Аналіз собівартості порівнювальної продукції 3.1.3. Аналіз собівартості одиниці найважливіших видів продукції 3.1.4. Аналіз собівартості товарної продукції за елементами і статтями витрат 3.1.5. Аналіз непрямих витрат 3.1.6. Аналіз відносного рівня витрат 4. Пропозиції по втіленню резервів по зниженню собівартості хлібопродуктів на ВАТ "Черкаський хлібокомбінат" Висновки Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи