Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Цінова політика підприємства №47
Дипломна
№ K-3671
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи ціноутворення виробничого підприємства 1.1. Ціна як інструмент економіки 1.2. Суть процесу ціноутворення 1.3. Система цін і класифікаційні ознаки, покладені в її основу 1.4. Сутність та функції цінової політики підприємства 1.5 Методологія аналізу цінової політики підприємства Розділ 2 Особливості ціноутворення на зат «любава» за 2005 – 2007 р. р 2.1. Загальна характеристика ЗАТ «Любава» 2.2 Аналіз фінансового стану ЗАТ «Любава» 2.3. Аналіз ціноутворення на ЗАТ «Любава» Розділ 3 Шляхи удосконалення ціноутворення на зат «любава» за 2005 – 2007 р. р 3.1 Резерви поліпшення цінової політики ЗАТ «Любава» в умовах ринку 3.2 Удосконалення процесу цінової політики на ЗАТ «Любава» 3.3 Розрахунок економічного ефекту впроваджених заходів Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи