Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз стану підприємства за методикою Л.Сабо (на прикладі туристичної фірми „Аккорд-тур”)
Шпаргалка
№ K-982
Результат ревізії стану справ у фірмі відповідно до основних напрямків розвитку ринку на основі переліку питань для дослідження елементів комплексу маркетингу і найважливіших функцій маркетингової діяльності та основні маркетингові цілі тур оператора «Аккорд-тур» Для проведення аналізу мною було обрано тур оператора «Аккорд-тур» де я проходила виробничу практику у 2009 році. Аналіз діяльності підприємства «Аккорд тур» проводився відповідно до переліку питань щодо досліджень елементів комплексу маркетингу і найважливіших функцій маркетингової діяльності, була проведена ревізія стану справ у туристичній фірмі. На основі аналізу вдалось визначити основні маркетингові цілі підприємства, проаналізувати її конкурентів, товар, ринки, на які спрямована продукція фірми, цінову стратегію, а також з’ясувати, якою системою просування товарів користується туристичний оператор «Аккорд-тур» і на якому рівні знаходиться після продажне обслуговування та чи існує контроль маркетингової діяльності на фірмі.
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи