Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Лексико-стилістичні особливості рекламних текстів
Курсова
№ K-13487
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ I. Теоретичні основи сутності рекламного тексту 1.1. Рекламний текст як комунікативна одиниця 1.2. Структура й три складові рекламного тексту 1.3. Основні засоби створення рекламного тексту Глава II. Лексико-стилістичний аналіз рекламних текстів
2.1. Стилістичні особливості експресивності рекламних текстів 2.2. Аналіз номінативних речень у рекламному тексті і їх вплив 2.3. Використання й розуміння абревіатур у рекламних текстах
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи