Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ВИКОРИСТАННЯ ДЕНОТАТИВНИХ ТЕХНІК З МЕТОЮ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ГОВОРІННЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
Дипломна
№ K-25436
ЗМІСТ ВСТУП 3-6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ОСОБИСТІСТЮ ПІЗНАВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ 7-36
1.1. ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ОСОБИСТОСТІ 7-19 1.2.ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ДЕНОТАТИВНИХ ТЕХНІК 19-27 1.3.МЕТОДИ ПІЗНАВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 27-36
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕНОТАТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ 37-87
2.1. ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ 37-39 2.2. ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ДЕНОТАТИВНИХ ТЕХНІК 39-47 2.3.ХАРАКТЕРИСТИКА ДЕНОТАТИВНИХ ТЕХНІК 47-59 2.4. ЕВРИСТИЧНА БЕСІДА ЯК ПРИКЛАД ДЕНОТАТИВНОЇ ТЕХНІКИ В ШКІЛЬНОМУ НАВЧАННІ 59-87
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ АПРОБАЦІЇ ДЕНОТАТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ 88-105
3.1.ОПИС ПРОВЕДЕНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ 88-99 3.2.АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ДОСЛІДЖЕННЯ 100-105
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи