Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПУСКУ, Варіант №28, Комерційна діяльність, №3371
Контрольна робота
№ K-12048
8. Приведіть і охарактеризуйте основні елементи комерційної роботи в ланцюгу: опт – роздрібна торгівля 29. Замовлення торгових підприємств на виробництво та постачання товарів, порядок їх розробки і узгодження Задача (варіант 61) Визначити економічну ефективність переходу оптової бази на прямі договірні зв'язки. Мета: Розрахувати економічний ефект від організації закупівлі товарів безпосередньо у поотачальників-виробників. Умови і вихідні дані: В звітньому році оптова база Полтавської облспоживспілки, що знаходиться в м. Полтаві, закупляла товари у наступних постачаль¬ників: у оптовоі бази фірми "Одяг" м. Полтава; на Кременчукській товарно-сировинній та Полтавській агропро¬мисловій біржах; – у торгових будинків "Полтава" та "Колізей"; у інших постачальників-посередників. Комерційним відділом бази зроблений аналіз ефективності за¬купівлі швейних виробів в звітньому році. Дані аналізу показали низький рівень ефективності оптової торгівлі на базі при викорис¬танні торговельних посередників. Тому керівництво бази, ознайомив¬шись з наслідками проведеного аналізу вирішило недоцільним продовжувати договірні відносини із посередниками і перейти на прямі договірні зв"язки з постачальниками-виробниками то¬варів. В зв"язку з цим комерційному відділу доручено знайти поста¬чальників для укладення з ними прямих угод. Вихідні дані для виконання завдання приведені в таблиці.
Таблиця 1 Вихідні дані Постачальники – посередники Полтавська оптова база фірми «Одяг», (Пп. 1) Кременчуцька товарно – сировинна та Полтавська агро – промислова біржі, (Пп. 2) Торгові будинки «Полтава» та «Колізей», (Пп. 3) Інші постачальники – посередники, (Пп. 4) Сума Індекс ціни Торгова надбавка Сума Індекс ціни Торгова надбавка Сума Індекс ціни Торгова надбавка Сума Індекс ціни Торгова надбавка 3500 1,4 20 500 1,6 10 200 1,3 20 50 1,3 15
Торгова надбавка постачальників – виробників – 11 %. Найбільший рівень рентабельності по швейним виробам для підприємств роздрібної мережі – 6 %. У наступному році заплановано закупипи таку ж кількість швейних виробів як і в минулому завдяки менших торгових надбавок постачальників – виробників. Постачальники – виробники, із якими будуть укладені прямі договірні зв’язки в наступному році це: 12 внутріобласних швейних фабрик (Пв1); 8 міжобласних швейних фабрик (Пв2); 4 райпромкомбінати області ((Пв3); 7 швейних цехів споживчої кооперації (Пв4).
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи