Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління діяльністю підприємства на засадах маркетингу
Дипломна
№ K-12941
ВСТУП РОЗДІЛ І. ЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ 1.1. Дослідження теоретичних основ сутності та еволюції функцій маркетингу 1.2. Основні елементи комплексу маркетингу 1.3. Сучасні концепції маркетингових методів управління та організації маркетингу на підприємстві РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР" 2.1. Аналіз маркетингового середовища функціонування ДП МОУ ЛРЗ "Мотор" 2.2. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства та аналіз комплексу маркетингу на ДП МОУ ЛРЗ "Мотор" 2.3. Дослiдження процесу управлiння маркетингом на пiдприємствi РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТI МАРКЕТИНГОВОЇ УПРАВЛIНСЬКОЇ ДIЯЛЬНОСТІ ДП МОУ Луцький РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР" 3.1. Виявленi проблеми маркетингової управлiнської дiяльностi пiдприємства та шляхи їх вирiшення 3.2. Органiзацiйне забезпечення маркетинговоi управлiнської дiяльностi ДП МОУ ЛРЗ "Мотор" 3.3. Обгрунтування впровадження нової послуги на МОУ ЛРЗ "Мотор" РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи