Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення на засадах стратегічного менеджменту
Магістерська
№ K-20329
ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Конкурентоспроможність як консолідований результат успішності підприємства…………………………………………………………………………9 1.1. Сутність та фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства……………………………………………………………………..9 1.2. Методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємства……………………………………………………………………21 1.3. Особливості застосування методології стратегічного менеджменту як інструмента забезпечення конкурентоспроможності підприємства………..48 РОЗДІЛ 2. Дослідження рівня конкурентоспроможності ВАТ СК «Скайд»…..56 2.1. Профіль зовнішнього середовища……………………………………………56 2.2. Оцінювання конкурентного статусу та рівня конкурентоспроможності ВАТ СК «Скайд»…………………………………………………………………………72 2.3. Дослідження ефективності заходів з досягнення конкурентного статусу підприємства (з використанням ЕОМ)……………………………………………85 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування моделі стратегічного менеджменту як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємства…………………………108 3.1. Розробка моделі стратегічного управління…………………………………108 3.2. Обґрунтування заходів з імплементації моделі стратегічного управління…………………………………………………………………………117 3.3. Визначення ефективності впровадження моделі стратегічного управління……………...……………………………………………………….....132 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи