Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення управління рекламною діяльністю на підприємстві сфери послу (за матеріалами ТОВ “ЗакарпатЄвроТранс ІІ“)
Дипломна
№ K-22806
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮДІЯЛЬНІСТЮ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 1.1. Сутність та види реклами як ефективного інструменту маркетингової політики комунікацій 1.2. Основні принципи та особливості рекламної діяльності підприємства 1.3. Методи оцінки ефективності управління рекламною діяльністю підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮДІЯЛЬНІСТЮ ТОВ «ЗАКАРПАТЄВРОТРАНС ІІ» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ТОВ «ZET II» 2.2. Аналіз системи менеджменту рекламної діяльності на підприємстві 2.3. Оцінка ефективності здійснюваних рекламних заходів на «ZET II» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ТОВ «ЗАКАРПАТЄВРОТРАНС ІІ» 3.1.Основні напрямки удосконалення системи менеджменту рекламної діяльності на «ZET II» 3.2. Пропозиції щодо розробки нової рекламної кампанії та оцінка її ефективності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
1000
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи