Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розробка комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Круг-Вікна»
Магістерська
№ K-12964
Зміст Вступ........................................................................................................................1 РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти розробки комплексу маркетингу........3 1.1 Систематизація і аналіз комплексу маркетингу………………........……….3 1.2. Маркетингові інструменти вивчення ринкового стану.................…….…16 1.3. Просування та розповсюдження товару на ринку………………………...28 <br /><br /> РОЗДІЛ 2. Оцінка та аналіз формування комплексу маркетингу на ТОВ «Круг-Вікна»…….................................................................................43 2.1. Аналіз маркетингової діяльності на ТОВ «Круг-Вікна»……………........43 2.2. Аналіз позиціювання металопластикових вікон та розрахунок об’єму ринку в м. Черкаси……………………………………………………...….........60 2.3. Аналіз цінової політики на ТОВ «Круг-Вікна»……………………..........76 <br /><br /> РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення комплексу маркетингу.…… …..91 3.1. Основні напрямки удосконалювання комплексу маркетингу на ТОВ «Круг-Вікна»…………………………………………….91 3.2. Пропозиції щодо вдосконалення у області товарної політики……….96 3.3. Пропозиції щодо просування продукції…………………………….99 <br /><br /> Висновки.............................................................................................................110 Список використаної літератури......................................................................113 + Автореферат
Ціна
1500
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи