Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управлiння лiдерством бренду
Дипломна
№ K-20749
ВСТУП………………………………………………………………………………....7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БРЕНДІНГУ………………………….……...11 1.1. Визначення основних термінів та видів брендінгу………………………….11 1.2. Методологія створення сильного бренду……………………………………16 1.3. Методи вимірювання вартості бренду та забезпечення його лідерства. Війна брендів…………………………………………………………………..28 Висновки за першим розділом………………………………………………............55 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ХЛІБУ УКРАЇНИ. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ НА ВАТ «ХЛІБОКОМБІНАТ «САЛТІВСЬКИЙ»………57 2.1. Ринок хлібу і хлібобулочних виробів в Україні…………………….............57 2.2. Історія розвитку та становлення ВАТ «Хлібзаводу «Салтівський». Загальні відомості про підприємство……………………………………………….68 2.3. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях на підприємстві мстві ВАТ «Хлібзавод «Салтівський »………………………...................…............77 Висновки за другим розділом…………………………....………………………….88 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ХЛІБОЗАВОД «САЛТІВСЬКИЙ» ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБ-НИЦТВА …………………………….......................................................…………...91 3.1. SWOT-аналіз підприємства ВАТ «Хлібзавод «Салтівський»….......………...91 3.2. Аналіз господарсько-економічної діяльності підприємства ВАТ «Хлібзавод «Салтівськтй»…………………………….............……………....93 3.3. Шляхи удосконалення виробництва продукції …………........……………..111 Висновки за третім розділом ………………………………......…………………..117 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ……………......…………………....119 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ....……………………………………….122 ДОДАТКИ………………………………………………………………………...…130
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи