Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розвиток бренду роботодавця на прикладі ТОВ «ТІМДЕВ»
Курсова
№ K-28937
Курсова робота на тему: «Розвиток бренду роботодавця на прикладі ТОВ «ТІМДЕВ»»
ЗМІСТ
1. ВСТУП
2. РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи формування бренду роботодавця 1.1. Поняття, значення та мета бренду роботодавця 1.2. Основні етапи формування бренду роботодавця 1.3. Інструменти та канали просування HR-бренду
3. РОЗДІЛ 2. Аналіз бренду роботодавця ТОВ «ТІМДЕВ» 2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «ТІМДЕВ» 2.2. Оцінка внутрішнього та зовнішнього іміджу роботодавця 2.3. SWOT-аналіз бренду роботодавця компанії
4. РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення бренду роботодавця ТОВ «ТІМДЕВ» 3.1. Стратегія розвитку HR-бренду компанії 3.2. Використання сучасних HR-інструментів для залучення талантів 3.3. Рекомендації щодо підвищення привабливості роботодавця
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи