Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління капіталом бренду (на прикладі ПрАТ «АВК»)
Магістерська
№ K-20426
Вступ……………………………………………………………................... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДУ……………………………………………………………………. 1. 1. Сутність понять «бренд», «капітал бренда», складові капіталу бренда……………………………………………………………………….. 1. 2. Моделі оцінювання вартості капіталу бренду……………………… 1.3. Концепція бренд-менеджменту в умовах маркетингової орієнтації підприємства………………………………………………………………... РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДУ КОМПАНІЇ «АВК» НА УКРАЇНСЬКОМУ КОНДИТЕРСЬКОМУ РИНКУ……………………………………………. 2.1. Оцінка конкурентних позицій брендів компанії «АВК» на вітчизняному ринку кондитерських виробів….………………………….. 2.2. Особливості управління маркетинговою діяльністю в компанії «АВК»………………………………………………………………………. 2.3. Оцінювання ринкових позицій бренду «Королівський шедевр» компанії «АВК»…………………………………………………………….. РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАХОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДУ В КОМПАНІЇ «АВК»………………………………………………………… 3.1. Систематизація сучасних методичних підходів до оцінки вартості бренду……………………………………………………………………….. 3.2. Напрями вдосконалення процесів управління капіталом бренду в компанії «АВК»……………………………………………………………. 3.3. Організаційно-економічні заходи підвищення ефективності управління капіталом бренда компанії «АВК»…..………………………. ВИСНОВКИ………………………………………………………………... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….. ДОДАТКИ АНОТАЦІЇ
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи