Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему формування бренду компанії
Курсова
№ K-28870
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні основи формування бренду 2.1. Поняття та сутність бренду 2.2. Структура бренду та його елементи 2.3. Значення бренду в сучасному бізнесі
3. Етапи формування бренду компанії 3.1. Дослідження ринку та цільової аудиторії 3.2. Розробка позиціонування бренду 3.3. Візуальна ідентичність: логотип, кольори, шрифт 3.4. Комунікаційна стратегія бренду
4. Практичний аналіз формування бренду на прикладі компанії 4.1. Загальна характеристика компанії 4.2. Історія розвитку бренду 4.3. Результати бренд-стратегії
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи