Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління процесом розробки нових товарів на прикладі ПАТ "Дубномолоко"
Курсова
№ K-23574
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні основи управління процесом розробки нових товарів 1.1. Сутність товарної інноваційної політики 1.2. Планування нових товарів 1.3. Формування стратегії маркетингу та впровадження у виробництво нової продукції Розділ 2. Аналітичне дослідження процесу розробки нових товарів ПАТ «Дубномолоко» 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз маркетингової товарної політики підприємства 2.3. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства Розділ 3. Проектні засади вдосконалення процесу розробки нових товарів ПАТ «Дубномолоко» 3.1. Проблеми інноваційної діяльності підприємства 3.2. Розробка рекомендацій щодо створення нової продукції Висновок Список використаних джерел Додатки У першому пункті розглянуто сутність нового товару з різних позицій, причини появи новинок, сферу впливу товарної інноваційної політики, стратегії товарних інновацій. Загалом сутність товарної інноваційної політики полягає у формуванні ефективного у виробництві, збуті і споживанні товарного асортименту, що дозволяє збільшити прибуток і (чи) ринкову частку підприємства-інноватора, розширити його адаптаційні можливості до змін умов господарювання, забезпечити умови тривалого виживання й розвитку на ринку відповідно до визначеної місії і мотивації діяльності. Процес планування товарів передбачає, як правило, вісім послідовних етапів: від формування ідеї до розгортання комерційного виробництва. Кожен з цих етапів важливий і пов’язаних з двома суміжними. Так на етапі генерації ідей важливим є формування максимально можливої кількості ідей. Для цього застосовують як первинну, так і вторинну інформацію. При доборі ідей разом із представленням самої ідеї додають інформацію, що може вплинути на доцільність даної ідеї. Метою даного етапу виступає відсіювання невдалих пропозицій. Етап формування концепції товару та її перевірки передбачає опис та обґрунтування даних щодо товару. Концепція товару може бути представлена у символічній або матеріальній формі. При перевірці концепції опитують споживачів і для цього товар розділяють на три рівні: товар згідно задуму, у реальному виконання і з підкріпленням. Стратегія маркетингу – це сукупність маркетингових заходів, за допомогою яких компанія має намір досягнути запланованих обсягів продажу і прибутку. Доцільність вкладання коштів у виробництво товару перевіряють аналізом прибутковості та рентабельності продукції. Також оцінюють комерційні ризики, величину інвестицій, орієнтовний рівень відпускних цін тощо. Після ухвалення рішення про задум товару і стратегію маркетингу, керівництво дає оцінку пропозиції. Позиціонування здійснюють за допомогою побудови перцепційних карт, на яких визначають тимчасово вільні місця, які можна заповнити власним продуктом. У разі позитивних результатів аналізу задуму приступають до безпосередньої розробки товару. Відділ досліджень і розробок створює один або кілька варіантів товарного задуму, щоб отримати прототип, який буде відповідати певним вимогам. На стадії розробки товару необхідно вирішити, чи буде підприємство розробляти стандартний товар один для всіх ринків, чи буде все-таки пристосовувати товар до специфічних потреб і особливостей кожного ринку (сегмента). Готові зразки випробовують у лабораторних, в експлуатаційних, а потім у ринкових умовах. Увесь процес розробки товару-новинки можна поділити на дві частини: проектний і пробний маркетинг. У разі позитивного результату пробного маркетингу здійснюється комерційне виробництво і виведення нового товару на ринок в обсягах, відповідних виявленим запитам при випробуванні нового товару в ринкових умовах. У другому розділі ми з’ясували сферу діяльності підприємства ПАТ «Дубномолоко», а також його статус в межах «Західної молочної групи», ринкова частка якої складає 4%. Сформулювали конкурентні переваги підприємства, які свідчать про можливість розширення частки ринки. Виявили обставини, які впливають на діяльність підприємства. Дослідили причини створення новинок, існуючий товарний асортимент, а також на основі аналітичних даних прорахували конкурентоспроможність продукції торгової марки «Комо». Проаналізували маркетингову товарну політику на підприємстві ПАТ «Дубномолоко». Плануючи асортимент продукції підприємство ПАТ «Дубномолоко» оцінює собівартість вже існуючої продукції. В ході аналізу проводять вартісну оцінку нововведення, плановий ступінь прибутковості нового продукту і рентабельність продукції. Підприємство не одноразово здійснювало зміни оформлення упаковок сирів. На даний момент існує декілька типів упаковок одного і того ж виду сиру. Важливою складовою системи маркетингу інноваційного продукту є забезпечення якості продукції, що виготовляється. Підприємство отримує всю необхідну інформацію про вимоги споживачів щодо якості, яку використовує у своїй роботі. На підприємстві на даний момент використовується як оптовий, так і роздрібний продаж продукції. Для продукції підприємства використовується реклама і стимулювання збуту. Підприємство «Дубномолоко», а зокрема торгова марка Комо час від часу виступає спонсором різноманітних заходів і подій. Проектний розділ роботи містить проблеми та наші рекомендації щодо поліпшення інноваційної діяльності на підприємстві ПАТ «Дубномолоко». В сучасних економічних умовах у функціонуванні молокопереробних підприємств поряд із багатьма іншими існує проблема інноваційного розвитку, яка зумовлена такими бар’єрами: відсутність необхідної кількості інформації про нові досягнення щодо технології виробництва, техніки та про нові ринки збуту; низький платоспроможний попит на нові засоби виробництва і ресурси; економічний ризик; висока вартість нововведень; відсутність кооперації з науковими установами та підготовки працівників молокопереробних підприємств до нововведень; відсутність чинних законодавчих і нормативних документів щодо підтримки інвестиційно-інноваційної діяльності молокопереробних підприємств України.
Ціна
65
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи