Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Роль упаковки в маркетинговій діяльності
Реферат
№ K-26524
План
1. Вступ………………………………………………………………2 2. Упаковка, як засіб маркетингової комунікації…………………4 3. Класифікація упаковки…………………………………………..6 4. Створення упаковки……………………………………………...8 4.1 Основні стратегії при проектуванні упаковки 4.2 Інформаційні і образотворчі елементи на упаковці товару 4.3 Основні критерії оцінки варіантів упаковки. 4.4 Вибір типу композиції і принцип концентрації уваги на упаковці. 4.5 Значення кольорів на упаковці. 5. Упаковка і довкілля…………………………………………….22 6. Еволюція упаковки засобів по догляду за шкірою «Nivea»…26 7. Найунікальніші і найневдаліші упаковки в світі…………….28 8. Висновок………………………………………………………...34 9. Список використаної літератури……………………………...35
Більшість товарів, що пропонуються на ринку, повинні бути обов'язково упаковані. Упаковка може відігравати несуттєву роль (наприклад, для недорогих залізних виробів), а може набувати й дуже великого значення (наприклад, для косметики). Багато діячів ринку називають упаковку п'ятою основною змінною маркетингу на додаток до товару, ціни, методам поширення й стимулювання. Однак більшість продавців все-таки розглядають упакування як один з елементів маркетингових комунікацій. Добре спроектована упаковка може виявитися для споживачів додатковою зручністю, а для виробників - додатковими коштами стимулювання збуту товару. Упаковка - безсумнівний символ сьогоднішнього ринку. З точки зору сили впливу на покупця вона поза конкуренцією серед інших засобів просування товару. Вона дозволяє продавати товар значно дорожче, нічого в ньому не змінюючи. На сьогоднішній день ситуація на ринку така, що основним фактором успіху компанії стає не стільки нарощування обсягів виробництва, скільки ефективність технологій просування товару. Коли ринок перенасичений, однією зі складових успіху стає грамотний вибір упаковки. Красива яскрава упаковка підсвідомо пов'язується з отриманням позитивних емоцій, очікуванням кращої якості продукту. Тут спрацьовує проста психологія, висновок, що якщо виробник витратився на упаковку, то у нього є кошти і можливості випуску більш якісної продукції. Упаковка - це "німий" діалог між покупцем і виробником, що запам'ятовується бренд, стиль життя. Упаковка - це деталь, яка перш за все кидається в очі і наочно показує специфіку продукту.
Ціна
40
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи