ПЛАН РЕВІЗІЇ МАРКЕТИНГУ
Частина 1. Ревізія маркетингового середовища
Маркетингове макросередовище «Віннер Імпортс Україна» – фактори, якими компанія не може безпосередньо керувати, але які впливають на її маркетингову діяльність. До маркетингового макросередовища належать: економічне середовище, демографія, політичне середовище, НТП, культура, природне середовище. Маркетингове мікросередовище «Віннер Імпортс Україна» – частина середовища, в якому компанія безпосередньо функціонує в процесі маркетингової діяльності. До складових мікросередовища належать: безпосередньо організація, постачальники, маркетингові посередники, споживачі, конкуренти, громадськість. Розрізняють також керовані та некеровані фактори маркетингового середовища «Віннер». Керовані фактори – ті фактори, якими компанія безпосередньо управляє, тобто формує, змінює, контролює їх. До них належать елементи маркетингового комплексу (товар, ціна, збут, просування) та фактори, пов’язані з процесом управління маркетингом (система управління маркетингом, організаційна структура маркетингу, кадри). Некеровані фактори – ті фактори, на які компанія не може безпосередньо впливати. До них належать такі фактори, як економіка, політика, законодавство, демографія, культура, технологія, екологія. До зовнішніх факторів, які впливають на діяльність організації, відносяться фактори, що генеруються макрооточенням (політика, економіка, суспільство, екологія, випадок) та безпосереднім оточенням компанії (конкуренти, постачальники, споживачі, кредитори, ринок робочої сили). До внутрішніх відносяться ті фактори, які залежать від компанії (компанія, стратегічний потенціал, маркетингова служба).
Аналіз факторів маркетингового мікросередовища. Компанія: Місія: Бути провідним імпортером та дистриб'ютором автомобільної продукції в Україні через відмінний маркетинг та надання найкращих послуг дилерам. Компанія досягає цього, постійно покращуючи якість команди, збільшуючи свою частку ринку та прибутковість. Цінності: 1. Професіоналізм в усіх стосунках з дилерами, внутрішніми клієнтами, постачальниками та споживачами. 2. Постійне вдосконалення та інновації як основа для дії. 3. Довіра до наших людей та створення корпоративної культури, в якій вони вповноважені відповідально реалізовувати свій творчий потенціал. 4. Прибутковість компанії як вимір нашої ефективності та як засіб для зростання...
|
|