Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Фактори, котрі впливають на вибір споживачів та ефективність маркетингової діяльності та ефективності підприємства на прикладі “АТБ-маркет”.
Реферат
№ K-27898
За допомогою проективних методик (асоціативних, завершення завдання, конструювання, експресивних або ранжування) визначити чинники, які впливають на процес прийняття рішень та ефективність розвитку підприємства. В даній роботі досліджено фактори, котрі впливають на вибір споживачів та ефективність маркетингової діяльності та ефективності підприємства на прикладі “АТБ-маркет”. Актуальністю теми є те, що “АТБ-маркет” є лідером серед мереж супермаркетів в Україні, а тому питання попиту стосується цього підприємства найбільшим чином.
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи