Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Фактори, котрі впливають на вибір споживачів та ефективність маркетингової діяльності та ефективності підприємства на прикладі “АТБ-маркет”.
Реферат
№ K-27898
За допомогою проективних методик (асоціативних, завершення завдання, конструювання, експресивних або ранжування) визначити чинники, які впливають на процес прийняття рішень та ефективність розвитку підприємства. В даній роботі досліджено фактори, котрі впливають на вибір споживачів та ефективність маркетингової діяльності та ефективності підприємства на прикладі “АТБ-маркет”. Актуальністю теми є те, що “АТБ-маркет” є лідером серед мереж супермаркетів в Україні, а тому питання попиту стосується цього підприємства найбільшим чином.
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи