Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі моделей поведінки споживачів
Курсова
№ K-28926
Курсова робота на тему: «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі моделей поведінки споживачів»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретико-методологічні основи вивчення поведінки споживачів 1.1. Сутність і значення моделей поведінки споживачів 1.2. Фактори, що впливають на споживчу поведінку 1.3. Огляд основних моделей споживчої поведінки (модель Ховарда-Шета, Енгеля–Калла–Блеквелла, Нікозії)
3. Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «___» 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз споживчого ринку та цільової аудиторії 2.3. Діагностика маркетингової діяльності підприємства
4. Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингової діяльності на основі моделей поведінки споживачів 3.1. Вибір оптимальної моделі для аналізу поведінки клієнтів підприємства 3.2. Розробка рекомендацій щодо адаптації маркетингової стратегії 3.3. Очікувані результати від впровадження змін
Ціна
455
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи