Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення організації обслуговування споживачів в ресторанах на прикладі шведського столу та бранчу №205
Курсова
№ K-3819
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обслуговування споживачів на прикладі шведського столу та бранчу 1.1 Сутність та класифікація закладів ресторанного господарства 1.2 Організація обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства 1.3 Обслуговування споживачів в ресторанах на прикладі шведського столу та бранчу Розділ 2. Організація обслуговування споживачів у ресторані готелю «Київський» 2.1 Загальна характеристика готелю 2.2. Організація діяльності ресторану „Київський” 2.3 Технологічний процес сервісного обслуговування шведського столу та бранчу Розділ 3. Шляхи удосконалення організації обслуговування споживачів у ресторані «Київський» Висновок Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи