Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шпаргалка по маркетингу
Шпаргалка
№ K-28253
У шпаргалці відповіді на 114 питань
1.Сутність та класифікація категорії “попит” Попит — це побажання споживачів з урахуванням їхньої купівельної спроможності. По суті, саме з цим поняттям повсякденно має справу підприємець, виконуючи тактичні та операційні маркетингові завдання. Розрізняють кілька видів попиту на товари, зокрема: — негативний — покупець може, але не хоче купувати товару, оскільки ставиться до нього негативно (низька якість, недостатній сервіс тощо); — нульовий — покупець може купити, але не купує товару, оскільки ставиться до нього байдуже або взагалі не знає про його існування; — що постійно зменшується — обсяги закупівель спадають (як правило, через утрату товаром ринкової привабливості); — непостійний (нерегулярний, сезонний) — обсяги закупівель товару зазнають значних коливань протягом року; — креативний — попит на товари, яких нема на ринку; — латентний (що зароджується) — попит, що виявляється тільки у вигляді запитів або незначної кількості закупівель; — повноцінний — досить високий з погляду комерційної вигоди продавця; — оманливий — повноцінний у короткий проміжок часу, але такий, що не має перспектив; — ажіотажний — досить високий, але штучно створений і тому нетривалий; — небажаний (нераціональний) — на товари, небажані з етичних міркувань або соціальних стандартів суспільства (алкоголь, тютюнові вироби); — повсякденний (перманентний) — майже постійні обсяги продажу за короткі проміжки часу (день, тиждень); — особливий — на унікальні товари; — інфляційний — на товари, які купують для збереження грошей від знецінення. 2.Сутність та класифікація категорії “потреба” Потреби — це специфічний стан людини (групи людей чи суспільства в цілому), який постає через те, що, по-перше, людина існує сама по собі як біологічна істота, по-друге, вона є частиною суспільної системи і, по-третє, вона завжди взаємодіє з навколишнім середовищем, тобто суспільством та природою. Потреби — це суб’єктивне відчуття недостатнього задоволення, завжди по¬в’язане з намаганням людини позбутися чи принаймні зменшити відчуття. Це намагання стає рушійною силою поведінки індивідуума на ринку. Першу маркетингову класифікацію потреб було розроблено ще 1938 року Мерреєм. Згідно з цією класифікацією потреби залежно від їх походження поділяються на первинні та вторинні, від ставлення до них індивіда — на позитивні та негативні, від міри конкретного виявлення — на явні та латентні, від міри зв’язку з інтроспективними процесами індивідів — на усвідомлені та неусвідомлені, від джерела стимулювання задоволення цих потреб — на залежні від внутрішнього та зовнішнього середовища, Найвідомішою і найширше використовуваною є створена у 40-х р. ХХ ст. американським ученим А. Маслоу теорія, згідно з якою всі потреби людей розподіляються на п’ять рівнів. 1. фізіологічні потреби 2. потреби в безпеці 3. соціальні потреби (потреби в контактах) 4. потреби у визнанні 5. потреби в самореалізації і роз-ку Існують і інші теорії потреб. Так, в основу теорії Мак-Клелланда покладається уявлення про те, що людям властиві потреби влади, успіху і причетності. За теорією Герцберга потреби й поведінка людей формуються через взаємодію двох груп чинників. До першої групи належать чинники, залежні від навколишнього середовища, до другої — мотивація поведінки, пов’язана з характером і змістом роботи, можливим успішним просуванням по службі, визнанням та схваленням результатів роботи, високою мірою активності, можливістю творчого та ділового зростання. Якщо теорії Меррея і Маслоу мають універсальний маркетинговий характер, то теорії Мак-Клелланда та Герцберга можуть бути використані лише щодо специфічного товару — робочої сили.
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи