Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Сегментація ринку підприємства
Курсова
№ K-28903
Курсова робота на тему: «Сегментація ринку підприємства»
ЗМІСТ:
1. Вступ
2. Теоретичні основи сегментації ринку 2.1. Суть, мета та значення сегментації ринку 2.2. Критерії та методи сегментації 2.3. Типи ринкових сегментів та їх характеристика
3. Аналіз сегментації ринку на прикладі підприємства (наприклад, ТОВ «Світ смаку») 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Сегментація ринку продукції підприємства 3.3. Вибір цільового сегмента та позиціювання
4. Напрями вдосконалення сегментації ринку підприємства 4.1. Проблеми у процесі сегментації 4.2. Рекомендації щодо поліпшення маркетингової стратегії
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи