Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Сегментація ринку споживачів (конкретного товару, послуги)
Курсова
№ K-22768
ВСТУП……………………………………………………………………………. 3
РОЗДІЛ I. Сегментація ринку споживачів на промисловому ринку 1.1 Сегментація промислового ринку : поняття та підходи до сегментування…………………..5 1.2 Критерії сегментації ………………………………………………………...13 1.3 Методики та підходи до сегментації……………………………………….16
РОЗДІЛ II. Комплексний аналіз маркетингової політики промислової компанії, на прикладі ТОВ «Фактор- Комерс» 2.1 Характеристика діяльності компанії ТОВ «Фактор- Комерс»…………………………………………..……....25 2.2 Місце компанії ТОВ «Фактор- Комерс» на нафтовому ринку України……………………………...26 2.3. Постачальники та споживачі продукції ТОВ «Фактор- Комерс»…… ....30
РОЗДІЛ III. Сегментування ринку споживачів нафтопродуктів та використання методів маркетингу ТОВ «Фактор- Комерс» 3.1 Аналіз ринку нафтопродуктів України на 2013 рік…………………….…31 3.2 Аналіз сегментування ринку споживачів та використання методів маркетингу ТОВ «Фактор- Комерс»…..32
ВИСНОВКИ ……………………………..………………………………..……..45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Ціна
170
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи