Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Презентація товару за маркетинговим проектом "Горілка Nemiroff"
Курсова
№ K-823
Зміст презентації Вступ Дослідження ринку 1.Покупець і ринок 1.1.Покупці товару 1.2.Характеристика ринку товару 1.2.1.Величина ринку 1.2.2.Розвиток ринку 1.2.3.Частка на ринку 2.Основні конкуренти компанії Nemiroff 3.Проведення дослідження 3.1.Аналіз опитування 3.2.Висновки за результатами дослідження Політика товару 1.Характеристика та опис товару 2.Підвищення якості товару 3.Порівняння товару підприємства з конкурентами 4.Характеристика технології виробництва товару на підприємстві 5.Життєвий цикл товару 6.Шкала оцінювання товару Політика цін 1.Порівняння товару підприємства з дешевшими конкурентами 2.Порівняння товару з дорожчими конкурентами 3.Розрахунок ціни на товар 3.1Методом прямого ціноутворення 3.2Методом непрямого ціноутворення 4.Маркетингова політика управління цінами 5.Гарантії конкурентоспроможності товару Дистрибуційна політика 1.Уточнення контингенту покупців ,яким підприємство збуває 2/3 товару 2.Розподіл товару підприємства на світ ,Європу, Україну, область, населений пункт 3.Отримання покупцем товару підприємства на внутрішньому ринку в своїй країні та на зовнішньому ринку в інших країнах на даний час та в майбутньому 4.Використання підприємством ярмарків,виставок, акцій для залучення покупців на внутрішньому ринку та за кордоном 5.Залучення помічників збуту та посередників збуту для дистрибуційної політики підприємства Комунікативна політика 1.Розробка рекламного процесу презентації товару 2.Характеристика реклами товару 2.1.Наявної реклами підприємства, що досліджується 2.2.Реклама інших підприємств на аналогічний товар 2.3.Власна реклама 3.Пропаганда, яка проводиться на підприємстві 4.Стимулювання збуту яке здійснюється на підприємстві 5.Персональний продаж,який організований на підприємстві 6.Переваги та недоліки засобів маркетингової комунікації Nemiroff 7.Розробка заходів для ефективного збуту товару Маркетингова стратегія 1.Визначення пропозиції і розробка заходів стосовно товару на матриці 9-ти полів 2.Встановлення маркетингової стратегії на матриці «продукт-ринок» 3.Обгрунтування пріоритету підприємства стосовно подальшого розвитку товару 4.Обгрунтування пріоритетів подальшого розвитку ринку 5.Прогноз розвитку підприємства на перспективу Висновки
Ціна
160
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи