Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вища математика (МАУП) НОВАЯ
Контрольна робота
№ K-27339
САЙТ НЕ ПОДДЕРЖИВАЕТ НИ ФОРМУЛ, НИ КАРТИНОК, ПОЛНОЕ СОДЕРЖАНИЕ РАБОТЫ МОЖНО ПОСМОТРЕТЬ ЗДЕСЬ http://na-5-5.ru/vishcha-matematika-maup-novaia (СКОПИРУЙТЕ ССЫЛКУ В ВАШ БРАУЗЕР).
ЗМІСТ ЗАВДАНЬ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ (МАУП) 1.3 Завдання для самостійного розв'язання 1. Транспонувати матрицю A, якщо: a. ; b. ; c. . 2. Знайти 2A+3B, якщо , . 3. Знайти матрицю X із рівняння: . 4. Знайти добуток матриць AB і BA (якщо це можливо): a. , ; b. , . 5. Обчислити визначники: a. ; b. ; c. ; d. . 6. Розв'язати рівняння: . 7. Обчислити визначники: a. ; b. . 8. Обчислити визначники, використовуючи властивості визначників: a. ; b. . 1.5 Завдання для самостійного розв'язання 1. Знайти обернену матрицю до матриці А: a. ; b. ; c. . 2. Визначити, для яких значень a матриця не має оберненої. 3. Знайти ранг матриці: a. ; b. ; c. ; d. ; e. . 1.6 Завдання для самостійного розв'язання 1. Розв’язати систему рівнянь трьома методами: методом Крамера, методом оберненої матриці та методом Гауса. 2. Розв'язати систему рівнянь методом Крамера та методом оберненої матриці: a. b. . 3. Розв’язати систему рівнянь методом Гаусса: a. b. 1.7 Завдання для самостійного розв'язання 1. Записати рівняння площини, що проходить через точку M(1; -3; 2) перпендикулярно до прямої a. , b. 2. Записати рівняння площини, що проходить через пряму та через точку M: a. ; b. . 3. Знайти точку перетину прямої і площинита визначити кут між ними, якщо: a. ; b. . 4. При яких значеннях A і D пряма лежить на площині Ax+4y-3z+D=0. 5. Написати рівняння площини, яка проходить через паралельні прямі a. ; b. . 1.8 Завдання для самостійного розв'язання 1. За заданими векторами і побудувати вектори , , . 2. Точки М і К – середини сторін АВ і CD чотирикутника ABCD. Показати, що . 3. Знайти координати вектора , його модуль та напрямні косинуси, якщо A(3; 1; -2), B(1; 0; 1). 4. Перевірити, чи колінеарні вектори і , і встановити, який із них довший і наскільки. 5. Визначити модуль вектора , якщо: a. ; b. . 6. Задано вектори . При якому значенні λ вектори та колінеарні? 7. Задано три послідовні вершини паралелограма A, B, C. Знайти його четверту вершину D, якщо A(1; 0; -3), B(-1; 2; 1), C(2; -3; -2). 8. Перевірити, чи утворюють вектори і базис множини векторів V2 і якщо так, то розкласти вектор за цим базисом: a. =(2, –1), =(–3, 5), =(–7, 7); b. =(–2, 3), =(6, –9), =(4, –5). 9. Показати, що вектори , , утворюють базис у просторі V3 та розкласти вектор за цим базисом, якщо , , , . 10. Знайти кут між векторами і , якщо , . 11. Задано чотирикутник з вершинами у точках A(2; -1; 2), B(2; 5; 0), C(-3; 2; 1), D(m; -4; 3). Визначити, при якому значенні m діагоналі чотирикутника AC і BDперпендикулярні. 12. Знайти координати векторного добутку , якщо . 13. Обчислити площу трикутника з вершинами у точках A(7; 3; 0), B(2; 0; 5) і C(3; 3; -1). 14. Для векторів і знайти координати векторних добутків: a. , b. . 15. Задано такі координати вершин трикутної піраміди ABCD: A(3; 1; 4), B(-1; 6; 1), C(-1; 1; 6), D(0; 4; -1). Знайти довжину ребра АВ, косинус кута між ребрами АВ і AD, об'єм піраміди.
2.2 Завдання для самостійного розв'язання 1. Знайти координати точок, симетричних відносно початку координат, відносно осі Ox, відносно осі Oy точкам: a. A(1; 1), b. B(2; -4), c. C(-4; 3), d. D(-2; -5). 2. Точка М є серединою відрізка ОА, що з'єднує початок координат з точкою A(-6; 4). Знайти координати точки М. 3. Привести до рівнянь з кутовим коефіцієнтом та у відрізках задані рівняння прямих і побудувати їх: a. 6x+4y-12=0; b. 2x+3y-1=0. 4. Знайти точку перетину висот трикутника, якщо його вершинами є точки A(0;1), B(–3;2), C(–4;–1). 5. Знайти точку перетину медіан трикутника якщо його вершинами є точки A(2; 1), B(0; 3), C(-2; 1). 6. Записати рівняння сторін трикутника та знайти його внутрішній кут А, якщо вершини його задаються координатами: A(2; 2), B(-3; 2), C(1; -1). 7. Через точку M(3; 5) провести пряму так, щоб відрізок її, що розміщений між осями координат, ділився в цій точці навпіл. ( ) 8. На прямій 3x-y+4=0 знайти точку , яка рівновіддалена від точок A(3; 3) і B(7; 5). (x=2, y=10) 9. Сторони АВ, ВС, та АС трикутника АВС задаються відповідними рівняннями: 2x-y-1=0, 7x-3y-6=0, 3x-y-2=0 . Знайти координати вершин трикутника та довжину висоти, опущеної з кута А на сторону ВС. 2.4. Завдання для самостійного розв'язання 1. Встановити, чи лежать на колі з центром C(0; 0) і радіусом 5 точки: a. M(3; 4) b. (4; 4). 2. Встановити, чи перетинають коло (x-3)2+(y+2)2=9 прямі a. 2x-3y-3=0, b. 2x-3y+3=0. 3. Скласти рівняння кола, діаметром якого є відрізок прямої 2x+3y-12=0, кінці якого лежать на осях координат. 4. Побудувати еліпс 4x2+9y2=36 та знайти півосі, координати фокусів, ексцентриситет та їхні директриси. 5. Побудувати гіперболу4x2-9y2=36 та знайти півосі, координати фокусів, ексцентриситет та їхні асимптоти і директриси. 6. Написати канонічне рівняння гіперболи, якщо відомо, що: a. відстань між фокусами дорівнює 10 та дійсна піввісь а = 4; b. дійсна піввісь a=4, а ексцентриситет ε=1,2; c. відстань між фокусами дорівнює 6, а ексцентриситет ε=1,5; d. відстань між фокусами дорівнює 20, а рівняння асимптот . 7. Знайти центр, фокуси та ексцентриситет гіперболи, якщо вона задається рівнянням: x2-2y2-2x+4y-5=0. 8. Написати рівняння параболи, вершина якої знаходиться на початку координат та: a. парабола симетрична відносно осі Ox і проходить через точку (4; 1); b. парабола симетрична відносно осі Oy і проходить через точку (1; 1); c. парабола симетрична відносно осі Ox і проходить через точку перетину двох прямих y=x та x+y=2. 9. Знайти координати фокуса і рівняння директриси парабол, що задаються рівняннями a. y2=24x, b. x2=-8y.
2.6 Завдання для самостійного розв'язання. 1. Написати рівняння площини "у відрізках на осях", що проходить через точку Mта має нормальний вектор : a. M(3; -1; -1), =(2; 1; -5); b. M(0; 0; 0), =(-2; 5; 3); c. M(1; 1; 2), =(0; 4; -3). 2. Написати рівняння площини , що проходить через початок координат і через дві точки M1(4; -2; 1) та M2(2; 4; -3). 3. Знайти кут між площинами: 2x-3y+z-1=0, 2x+y+2=0. 4. Серед пар площин знайти пару паралельних площин і знайти відстань між ними: a. 2x-3y+5z-1=0, 4x-6y+10z+2=0; b. 3x+y-z-3=0, 6x+2y-2z-6=0. 2.7 Завдання для самостійного розв'язання 1. Привести до канонічного вигляду рівняння прямої, яка задане загальним рівнянням:
2. Визначити чи перетинаються прямі в просторі та знайти кут між ними: a. ; b. . 3. Довести перпендикулярність прямих: та .
3.1 Завдання для самостійного розв'язання 1. Знайти область визначення функції: a. ; b. ; c. ; d. ; e. ; f. . 2. Знайти область значень функції: a. ; b. ; c. ; d. . 3. Дослідити функцію f на парність і непарність: a. ; b. ; c. ; d. ; e. ; f. ; g. ; h. . 4. Дослідити функцію f на періодичність і знайти її основний період: a. ; b. ; c. ; d. . 5. Дослідити функцію f на обмеженість: a. ; b. ; c. ; d. 3.2 Завдання для самостійного розв’язування 1. Записати чотири перших члени послідовності: a. ; b. ; c. ; d. . 2. Записати одну з формул для загального члена послідовності, якщо відомо її кілька перших членів: a. ; b. ; c. 1, 0, –1, 0, 1, 0, –1, 0; d. . 3. Довести обмеженість послідовності: a. ; b. . 4. Довести, що послідовність (an) спадає, якщо: . 5. Довести, що послідовність (an) зростає, якщо: . 6. Знайти границю: 1. ; 2. ; 3. ; 4. ; 5. ; 6. ; 7. ; 8. .
3.3 Завдання для самостійного розв’язування 1. Користуючись означенням границі функції в точці, знайти границі: a. ; b. ; c. . 2. Знайти границі: a. ; b. ; c. ; d. ; e. ; f. ; g. ; h. ; i. ; j. ; k. ; l. ; m. ; n. ; o. ; p. ; q. ; r. . 3. Знайти односторонні границі функції ƒ у точці х0: a. , х0=0; b. , х0=–5; c. , х0=0; d. , х0=1.
3.4 Завдання для самостійного розв’язування 1. Користуючись означенням, довести неперервність функції ƒ на своїй області визначення:
a. ; b. ; c. ; d. . 2. Дослідити функцію ƒ на неперервність і з’ясувати характер точок розриву: a. ; b. ; c. ; d. ; e. ; f. ; g. ; h. .
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи