Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вища математика (МАУП) НОВАЯ
Контрольна робота
№ K-27339
САЙТ НЕ ПОДДЕРЖИВАЕТ НИ ФОРМУЛ, НИ КАРТИНОК, ПОЛНОЕ СОДЕРЖАНИЕ РАБОТЫ МОЖНО ПОСМОТРЕТЬ ЗДЕСЬ http://na-5-5.ru/vishcha-matematika-maup-novaia (СКОПИРУЙТЕ ССЫЛКУ В ВАШ БРАУЗЕР).
ЗМІСТ ЗАВДАНЬ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ (МАУП) 1.3 Завдання для самостійного розв'язання 1. Транспонувати матрицю A, якщо: a. ; b. ; c. . 2. Знайти 2A+3B, якщо , . 3. Знайти матрицю X із рівняння: . 4. Знайти добуток матриць AB і BA (якщо це можливо): a. , ; b. , . 5. Обчислити визначники: a. ; b. ; c. ; d. . 6. Розв'язати рівняння: . 7. Обчислити визначники: a. ; b. . 8. Обчислити визначники, використовуючи властивості визначників: a. ; b. . 1.5 Завдання для самостійного розв'язання 1. Знайти обернену матрицю до матриці А: a. ; b. ; c. . 2. Визначити, для яких значень a матриця не має оберненої. 3. Знайти ранг матриці: a. ; b. ; c. ; d. ; e. . 1.6 Завдання для самостійного розв'язання 1. Розв’язати систему рівнянь трьома методами: методом Крамера, методом оберненої матриці та методом Гауса. 2. Розв'язати систему рівнянь методом Крамера та методом оберненої матриці: a. b. . 3. Розв’язати систему рівнянь методом Гаусса: a. b. 1.7 Завдання для самостійного розв'язання 1. Записати рівняння площини, що проходить через точку M(1; -3; 2) перпендикулярно до прямої a. , b. 2. Записати рівняння площини, що проходить через пряму та через точку M: a. ; b. . 3. Знайти точку перетину прямої і площинита визначити кут між ними, якщо: a. ; b. . 4. При яких значеннях A і D пряма лежить на площині Ax+4y-3z+D=0. 5. Написати рівняння площини, яка проходить через паралельні прямі a. ; b. . 1.8 Завдання для самостійного розв'язання 1. За заданими векторами і побудувати вектори , , . 2. Точки М і К – середини сторін АВ і CD чотирикутника ABCD. Показати, що . 3. Знайти координати вектора , його модуль та напрямні косинуси, якщо A(3; 1; -2), B(1; 0; 1). 4. Перевірити, чи колінеарні вектори і , і встановити, який із них довший і наскільки. 5. Визначити модуль вектора , якщо: a. ; b. . 6. Задано вектори . При якому значенні λ вектори та колінеарні? 7. Задано три послідовні вершини паралелограма A, B, C. Знайти його четверту вершину D, якщо A(1; 0; -3), B(-1; 2; 1), C(2; -3; -2). 8. Перевірити, чи утворюють вектори і базис множини векторів V2 і якщо так, то розкласти вектор за цим базисом: a. =(2, –1), =(–3, 5), =(–7, 7); b. =(–2, 3), =(6, –9), =(4, –5). 9. Показати, що вектори , , утворюють базис у просторі V3 та розкласти вектор за цим базисом, якщо , , , . 10. Знайти кут між векторами і , якщо , . 11. Задано чотирикутник з вершинами у точках A(2; -1; 2), B(2; 5; 0), C(-3; 2; 1), D(m; -4; 3). Визначити, при якому значенні m діагоналі чотирикутника AC і BDперпендикулярні. 12. Знайти координати векторного добутку , якщо . 13. Обчислити площу трикутника з вершинами у точках A(7; 3; 0), B(2; 0; 5) і C(3; 3; -1). 14. Для векторів і знайти координати векторних добутків: a. , b. . 15. Задано такі координати вершин трикутної піраміди ABCD: A(3; 1; 4), B(-1; 6; 1), C(-1; 1; 6), D(0; 4; -1). Знайти довжину ребра АВ, косинус кута між ребрами АВ і AD, об'єм піраміди.
2.2 Завдання для самостійного розв'язання 1. Знайти координати точок, симетричних відносно початку координат, відносно осі Ox, відносно осі Oy точкам: a. A(1; 1), b. B(2; -4), c. C(-4; 3), d. D(-2; -5). 2. Точка М є серединою відрізка ОА, що з'єднує початок координат з точкою A(-6; 4). Знайти координати точки М. 3. Привести до рівнянь з кутовим коефіцієнтом та у відрізках задані рівняння прямих і побудувати їх: a. 6x+4y-12=0; b. 2x+3y-1=0. 4. Знайти точку перетину висот трикутника, якщо його вершинами є точки A(0;1), B(–3;2), C(–4;–1). 5. Знайти точку перетину медіан трикутника якщо його вершинами є точки A(2; 1), B(0; 3), C(-2; 1). 6. Записати рівняння сторін трикутника та знайти його внутрішній кут А, якщо вершини його задаються координатами: A(2; 2), B(-3; 2), C(1; -1). 7. Через точку M(3; 5) провести пряму так, щоб відрізок її, що розміщений між осями координат, ділився в цій точці навпіл. ( ) 8. На прямій 3x-y+4=0 знайти точку , яка рівновіддалена від точок A(3; 3) і B(7; 5). (x=2, y=10) 9. Сторони АВ, ВС, та АС трикутника АВС задаються відповідними рівняннями: 2x-y-1=0, 7x-3y-6=0, 3x-y-2=0 . Знайти координати вершин трикутника та довжину висоти, опущеної з кута А на сторону ВС. 2.4. Завдання для самостійного розв'язання 1. Встановити, чи лежать на колі з центром C(0; 0) і радіусом 5 точки: a. M(3; 4) b. (4; 4). 2. Встановити, чи перетинають коло (x-3)2+(y+2)2=9 прямі a. 2x-3y-3=0, b. 2x-3y+3=0. 3. Скласти рівняння кола, діаметром якого є відрізок прямої 2x+3y-12=0, кінці якого лежать на осях координат. 4. Побудувати еліпс 4x2+9y2=36 та знайти півосі, координати фокусів, ексцентриситет та їхні директриси. 5. Побудувати гіперболу4x2-9y2=36 та знайти півосі, координати фокусів, ексцентриситет та їхні асимптоти і директриси. 6. Написати канонічне рівняння гіперболи, якщо відомо, що: a. відстань між фокусами дорівнює 10 та дійсна піввісь а = 4; b. дійсна піввісь a=4, а ексцентриситет ε=1,2; c. відстань між фокусами дорівнює 6, а ексцентриситет ε=1,5; d. відстань між фокусами дорівнює 20, а рівняння асимптот . 7. Знайти центр, фокуси та ексцентриситет гіперболи, якщо вона задається рівнянням: x2-2y2-2x+4y-5=0. 8. Написати рівняння параболи, вершина якої знаходиться на початку координат та: a. парабола симетрична відносно осі Ox і проходить через точку (4; 1); b. парабола симетрична відносно осі Oy і проходить через точку (1; 1); c. парабола симетрична відносно осі Ox і проходить через точку перетину двох прямих y=x та x+y=2. 9. Знайти координати фокуса і рівняння директриси парабол, що задаються рівняннями a. y2=24x, b. x2=-8y.
2.6 Завдання для самостійного розв'язання. 1. Написати рівняння площини "у відрізках на осях", що проходить через точку Mта має нормальний вектор : a. M(3; -1; -1), =(2; 1; -5); b. M(0; 0; 0), =(-2; 5; 3); c. M(1; 1; 2), =(0; 4; -3). 2. Написати рівняння площини , що проходить через початок координат і через дві точки M1(4; -2; 1) та M2(2; 4; -3). 3. Знайти кут між площинами: 2x-3y+z-1=0, 2x+y+2=0. 4. Серед пар площин знайти пару паралельних площин і знайти відстань між ними: a. 2x-3y+5z-1=0, 4x-6y+10z+2=0; b. 3x+y-z-3=0, 6x+2y-2z-6=0. 2.7 Завдання для самостійного розв'язання 1. Привести до канонічного вигляду рівняння прямої, яка задане загальним рівнянням:
2. Визначити чи перетинаються прямі в просторі та знайти кут між ними: a. ; b. . 3. Довести перпендикулярність прямих: та .
3.1 Завдання для самостійного розв'язання 1. Знайти область визначення функції: a. ; b. ; c. ; d. ; e. ; f. . 2. Знайти область значень функції: a. ; b. ; c. ; d. . 3. Дослідити функцію f на парність і непарність: a. ; b. ; c. ; d. ; e. ; f. ; g. ; h. . 4. Дослідити функцію f на періодичність і знайти її основний період: a. ; b. ; c. ; d. . 5. Дослідити функцію f на обмеженість: a. ; b. ; c. ; d. 3.2 Завдання для самостійного розв’язування 1. Записати чотири перших члени послідовності: a. ; b. ; c. ; d. . 2. Записати одну з формул для загального члена послідовності, якщо відомо її кілька перших членів: a. ; b. ; c. 1, 0, –1, 0, 1, 0, –1, 0; d. . 3. Довести обмеженість послідовності: a. ; b. . 4. Довести, що послідовність (an) спадає, якщо: . 5. Довести, що послідовність (an) зростає, якщо: . 6. Знайти границю: 1. ; 2. ; 3. ; 4. ; 5. ; 6. ; 7. ; 8. .
3.3 Завдання для самостійного розв’язування 1. Користуючись означенням границі функції в точці, знайти границі: a. ; b. ; c. . 2. Знайти границі: a. ; b. ; c. ; d. ; e. ; f. ; g. ; h. ; i. ; j. ; k. ; l. ; m. ; n. ; o. ; p. ; q. ; r. . 3. Знайти односторонні границі функції ƒ у точці х0: a. , х0=0; b. , х0=–5; c. , х0=0; d. , х0=1.
3.4 Завдання для самостійного розв’язування 1. Користуючись означенням, довести неперервність функції ƒ на своїй області визначення:
a. ; b. ; c. ; d. . 2. Дослідити функцію ƒ на неперервність і з’ясувати характер точок розриву: a. ; b. ; c. ; d. ; e. ; f. ; g. ; h. .
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи