І. 1. Поняття соціокультурної компетенції. 2. Суть читання та його психофізіологічні механізми. 3. Труднощі навчання читання іноземною мовою. ІІ. 1. Психологічні особливості учнів старших класів. 2. Система вправ для формування соціокультурної компетенції учнів старших класів. Список використаної літератури. 1. С. К. Фоломкина. Текст в обучении иностранным языкам.// Иностр. яз. в шк. — 1985, №3. — С. 18-22. 2. Оберемко О. Г. Лингвострановедческий аспект обучения французскому языку в V-VII классах средней школы: Автореф. дис. ... канд. пед. наук. — М., 1982.— С. 7. 3. Квасова О.Г. Як працювати з англомовною газетою у старших класах загальноосвітньої школи.- Іноземні мови №2, 2004. 4. Ніколаєва С.Ю., Гринюк Г.А., Олійник Т.І., Метьолкіна О.Б. Су-часні технології навчання іншомовного спілкування: Київ- "Ленвіт", 1997. 5. Красных В.В. Основы психолингвистики и теории коммуникации: Курс лекций. - М.: ИТДГК "Гнозис", 2001. - 270 с. 6. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних за-кладах: Підручник. – Київ: "Ленвіт",1999. 7. Пиз А. Язык телодвижений. Как читать мысли других по их жестам. -1992.-259 с. 8. Кузьменко Ю.В. Завдання для формування соціокультурної англомовної компетенції учнів основної школи: Бібліотека журналу "Іно-земні мови", №4 , 2003. 9. Adams S. Dorling Kindersley Travel Guides. Kid's London. London, Dorling Kindersley Ltd, 2000. -72 p. 10. Collins Thesaurus. The Ultimate Wordfinder. Harper Collins Publish¬ers, 1995.-1070 p. 11. Gamble Т.К., Gamble M. Communication Works. Second Edition. Ran¬dom house. - New York, 1987. - 440 p. 12. Hamlyn Junior Encyclopedia. The Hamlyn Publishing Group Ltd, 1990. -256 p. 13. Hartley В., Viney P. Streamline English. Destinations. Teacher's Edi-tion. - Oxford University Press, 1992. 14. Hartley В., Viney P. Streamline English. Destinations. Workbook A. -Oxford University Press, 1997. 15. Heinemann Children's Encyclopedia. General Editor Sealey L. M.Ed. Oxford: Heinemann, 1991.-1009 p. 16. Jones L. Working in English. Student's book. - Cambridge University Press, 2001.-144 p. 17. Jones L., Alexander R. International Business English. A Course in Communication. Student's Book. -Cambridge University Press, 1989. -236 p. 18. Ladousse G.P. Going Places. English for Work and Travel. Study Book Two. - Oxford: Heinemann, 1996. - 127 p. 19. Lavery C. Focus on Britain Today. Cultural Studies for the Language Classroom. - Macmillan Publishers Limited, 1993. - 122 p. 20. Leapman M. A Dorling Kindersley Book. That Show You What Oth¬ ers Only Tell You. - London, Dorling Kindersley Ltd, 2000. - 672 p. 21. Pye D., Greenall S. CAE Listening and Speaking Skills. - Cambridge University Press, 1996. - 130 p. 22. Revell J., Norman S. In Your Hands. NLP in ELT. - Saffire Press, 1997. -144 р. 23. Rosenthal M.S., Freeman D.B. Photo Dictionary. - Longman, 1991. - 93 p. 24. Spratt M., Taylor L.B.The Cambridge CAE Course. Student's book. - Cambridge: Cambridge University Press, 1997. - 221 p. 25. Taylor L. International Express. Pre-Intermediate. Student's book. -Oxford University Press, 1996. - 139 p. 26. The Dorling Kindersley Children's Illustrated Encyclopedia. - London, Dorling Kindersley Ltd, 1991. - 644 p. 27. Tucker A. The Penguin Travel Guide to England and Wales. - Penguin Books, 1991.-529 p.
|
|