Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування хронологічних компетенцій у учнів 7 класу на уроках з історії
Курсова
№ K-15485
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРИТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ 1. 1. Пізнавальні можливості учнів підліткового віку 1. 2. Поняття хронологічних вмінь та компетенцій РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ 2. 1. Аналіз досвіду вивчення теми в методичній літературі 2. 2. Прийоми та завдання на розвиток вмінь локалізації подій у часі ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ Хронологічні уміння відіграють важливу роль в процесі навчання історії. І. В. Гіттіс писала про те, що хронологічні дати – це «віхи», «вестові стовпи» на шляху розвитку історичних процесів [4]. Проблеми термінології, класифікації етапів і методів формування вмінь розкрито у працях К. Баханова, Д. Десятова, О. Желіби, О. Пометун, О. Фідрі та багатьох монографіях та підручниках з методики викладання історії в школі. У 7 класі школярі мають справу зі зрозумілішою для них епохою – нашою ерою, тому саме в цей період навчання формування хронологічних вмінь набуває більш системного і конкретного характеру. Програма курсу історії середніх віків передбачає засвоєння значного за обсягом матеріалу за досить обмежену кількість часу. В кожній темі фігурує у середньому від 6 – 7 обов’язкових для вивчення дат. Саме від того, які завдання та прийоми використовує вчитель залежить сприйняття, запам’ятовування дат та відтворення їх учнями. Ми вважаємо, що під цим кутом зору педагогічні аспекти роботи над хронологією в шкільних курсах історії знаходять нові значення і смисли. Об’єкт нашої роботи – процес навчання історії середніх віків у 7 класі. Предмет роботи – методика формування хронологічних вмінь в учнів 7 класу у процесі вивчення курсу «Історія середніх віків». Мета роботи – методика формування хронологічних вмінь. Для досягнення мети нашої курсової роботи ми повинні вирішити такі завдання: 1. Дослідити пізнавальні можливості учнів 7 класу. 2. Визначити мету вивчення історії в школі. 3. Зіставити поняття хронологічні вміння та хронологічні компетенції. 4. Зробити аналіз досвіду вивчення теми в методологічній літературі . 5. Проаналізувати прийоми та завдання на розвиток вмінь локалізації подій у часі.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи