Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості управління маркетинговою діяльністю
Курсова
№ K-20668
План Вступ Розділ І. Маркетингова діяльність: принципи, функції і методи 1.1. Суть маркетингу, його елементи 1.2. Принципи маркетингу 1.3. Функції маркетингу 1.4. Методи маркетингу Розділ ІІ. Управління маркетинговою діяльністю 2.1. Організаційна структура маркетингу 2.2. Управління маркетингом 2.3. Маркетингові дослідження на підприємстві 2.4. Сегментація ринку Розділ ІІІ. Управління маркетинговою діяльністю на підприємствах України Висновки Список використаної літератури
Ціна
130
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи