Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування інформаційного простору Польщі у функціонуванні глобальних медіа
Магістерська
№ K-14447
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 7 1.1. Загальна характеристика інформаційного простору. 7 1.2. Роль та функції ЗМІ у формуванні інформаційного простору держави……………………………………………………………………..19 1.3. Значення безпеки у зміцненні та захисті інформаційного простору…………………………………………………………………….29 Висновки до першого розділу 41 РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ СВІТОВИХ ЗМІ НА ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ПОЛЬЩІ. 43 2.1. Становлення та розвиток інформаційного простору Польщі. 43 2.2. Польща в глобальних медіа: позитивні та негативні аспекти зображення держави. 61 2.3. Наслідки впливу світових медіа на інформаційний простір Польщі. 80 2.4. Основні зовнішні загрози інформаційного простору Польщі …………………………………………………………………………………….92 Висновки до другого розділу 102 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ТА ПЕРШОЧЕРГОВІ ЗАХОДИ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ПОЛЬЩІ. 104 3.1. Аналіз переваг і недоліків формування інформаційного простору Польщі 104 3.2. Рекомендації щодо шляхів вдосконалення інформаційного простору Польщі 112 Висновки до третього розділу 119 ВИСНОВКИ 121 ДОДАТКИ 124 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 133 ВСТУП
Актуальність. Всі цивілізовані держави розглядають побудову інформаційного простору як основу свого соціально-економічного, політичного і культурного розвитку і проводять цілеспрямовану державну інформаційну політику. У розвитку інформаційного простору особливе значення набуває геополітичний чинник. Інформаційний простір сьогодні привертає до себе достатньо уваги. Його розглядають і як якісно нове середовище для функціонування й розвитку суспільних відносин та процесів, і як політико-правове поняття. Формування і розвиток інформаційного простору Польщі і, зокрема, відповідних державних інформаційних ресурсів при впливі на них глобальних медіа – проблема міжгалузева і міжрегіональна. Вона потребує вирішення складних організаційних і техніко-технологічних питань, значних витрат і не може бути вирішена одномиттєво. При цьому необхідне комплексне врахування соціально-економічних, правових і політичних аспектів інформатизації суспільства, всебічне використання організаційного, технологічного, технічного і нормотворчого досвіду, що отриманий при розвитку інформаційних просторів провідних країн світу. Тема є актуальною оскільки вплив глобальних медіа на інформаційний простір Польщі дозволяє визначити слабкі сторони у розвитку державного інформаційного простору та створити чітку тактику запобігання небажаних зовнішніх впливів. Нагальним питанням утвердження інформаційного суверенітету держави є визначення зовнішніх і внутрішніх інформаційних загроз, до яких відносять усе ще недостатню прозорість для Польщі міжнародного інформаційного простору, децентралізацію контролю за інформаційною діяльністю, регіональні проблеми, інформаційну експансію, використання «інфраструктури» для транзиту масивів інформації через кордони держави на умовах транснаціональних інформаційних монополій. Концептуальні засади інформаційної політики — предмет постійної уваги інститутів влади Польської держави, які докладають зусиль для того, щоб забезпечити й оптимізувати участь України в європейському інформаційному просторі, розвинути власний інформаційний простір на рівні держав, котрі досягли більших успіхів на шляху до інформаційного суспільства. Гіпотеза: теми полягає у важливому завданні дослідженні та вирішенні проблем впливу глобальних медіа на інформаційний простір Польщі для вдосконалення процесу його розвитку та формування. Мета дослідження: розглянути та дослідити процес формування інформаційного простору Польщі у функціонуванні глобальних медіа. Завдання дослідження: - проаналізувати загальну характеристику інформаційного простору; - визначити роль та функції ЗМІ в інформаційному просторі держави; - показати значення безпеки інформаційного простору; - дослідити становлення та розвиток інформаційного простору Польщі; - обґрунтувати зображення Польщі в глобальних медіа: позитивні та негативні аспекти зображення держави; - виявити наслідки впливу світових медіа на інформаційний простір Польщі; - показати основні зовнішні загрози інформаційного простору Польщі; - проаналізувати переваги і недоліки формування інформаційного простору Польщі ; - визначити шляхи вдосконалення інформаційного простору Польщі. Об’єкт дослідження: формування інформаційного простору Польщі. Предмет дослідження: вплив глобальних медіа на формування інформаційного простору Польщі. Методи дослідження: - системний аналіз (визначено суб’єкти та об’єкти інформаційного простору та негативні впливи на інформаційний простір Польщі); - теоретичний аналіз (визначено дефініції понять інформаційного простору, інформаційного простору держави); - контент-аналіз (досліджено наслідки впливу глобальних медіа на інформаційний простір Польщі); - соціологічне дослідження (проаналізовано зображення Польщі в глобальних медіа). Наукова новизна полягає у важливості дослідження чинника проблем формування інформаційного простору Польщі під впливом глобальних медіа. Недостатнє опрацювання і дослідження теми науковцями та політологами зумовлює наукову новизну цієї магістерської роботи. Теоретична і практична цінність роботи полягає у раціональності дослідження формування інформаційного простору Польщі у функціонуванні глобальних медіа та їх значимого впливу іноземних ЗМІ на суспільно-політичні процеси в державі. Матеріали дослідження формування інформаційного простору Польщі у функціонуванні глобальних медіа можуть бути використані для уточнення дефініцій «інформаційний простір» та «інформаційний простір держави» для здійснення аналізу впливу досліджуваних проблем на інформаційний простір держави. Матеріали також можуть бути використані у навчальному процесі викладання політологічних та історичних дисциплін, при формуванні державної політики, спрямованої на створення ефективного інформаційного простору. Стан наукової розробки теми: проблемі формуванню інформаційного простору у функціонуванні глобальних медіа приділило увагу ряд авторитетних спеціалістів, таких як: Юшчик С., О. Капуста, Мачіш Даріуш, А. Хамович, С. Стадніченко. Зокрема, Юшчик С. визначив шанси і загрози інформаційного простору Польщі, О. Капуста проаналізував маніпулювання інформацією в інформаційному просторі Польщі, Мачіш Даріуш дослідив дезінформацію глобальних медіа та її вплив на інформаційний простір Польщі, А. Хамович показав головні методи захисту інформаційного простору Польщі, С. Стадніченко виявив перспективи розвитку інформаційного простору Польщі в системі міжнародних відносин. Джерельна база роботи включає: Закон Республіки Польща «Про податок правових осіб» від 2005 року; Статтю 14 Конституції Республіки Польща «Про пресу» від 2005 року; Закон Республіки Польща «Про комунікацію» від 2009 року; Закон Республіки Польща «Про радіо і телебачення» від 21 грудня 1992 року зі змінами від 1995, 2001 та 2004 років; Закон Республіки Польща «Про пошту та телекомунікацію» від 1990 року; Закон Республіки Польща «Про авторське право» від 4 лютого 1994 року. Структура роботи випливає з поставлених завдань. Перший розділ містить пояснення теоретико-методологічні основи дослідження інформаційного простору. У другому розділі показано вплив світових змі на інформаційний простір Польщі. В третьому розділі визначено основні напрямки та першочергові заходи щодо вдосконалення інформаційного простору Польщі. У висновках наведено результати дослідження. Робота завершується додатками та списком використаних джерел. Дослідження виконане з дотриманням основоположних наукових принципів – об’єктивності, системності, всебічності, історизму.
Ціна
1200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи