Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Система оцінки й контролю виконання до-машніх завдань з фізичної культури учнів сере-дніх класів
Курсова
№ K-10258
Вступ. 1. Критерії оцінювання успішність учнів з предмету "Фізична ку-льтура". 1.1. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у середній школі. 1.2. Оцінювання рівня засвоєння теоретичних знань, сформованості рухової дії та фізична підготовленість. 1.3. Система оцінювання успішність учнів. 1.4.Технологія комплексного оцінювання навчальних досягнень учнів. 2.Домашнє завдання як одна із форм організації навчального процесу. 2.1.Домашнє завдання з фізичної культури. 2.2. Підготовка учнів до виконання домашніх завдань з фізичної культури. 2.3.Види домашніх завдань. 2.4. Перевірка виконання домашніх завдань. 3.Контроль за ходом навчального процесу. 3.1. Предмет, функції і принципи контролю. 3.2. Види та форми педагогічного контролю. 3.3.Вимоги, що ставляться до контрольної оцінки навчальних досягнень учнів. Висновки. Список використаної літератури. Вступ. Проблема контролю й оцінки успішності у навчальному процесі є однією із актуальних у сучасній середній школі. Вона завжди вимагала додаткового вивчення й обґрунтування. Якщо донедавна для оцінювання навчальної дія-льності учня використовували переважно якісні характеристики, то на сучас-ному етапі розвитку освіти продовжується пошук інформативних критеріїв, які дозволяли б здійснити кількісне вираження якісних характеристик. На сьогоднішній день ця проблема є досить актуальною. Оскільки підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів не відповідає сучасним вимогам оцінювання, сутності навчального предмету, його завданням та змісту.8;4 У діючій практиці контролю і оцінювання ходу та результативності навчально-виховного процесу з фізичної культури в загальноосвітніх закладах переважно використовуються другорядні зовнішні показники, що легко піддаються вимірюванню. Частина об’єктів (складових компонентів), які мають вирішальний вплив на результати роботи школи, дуже часто не піддаються контролю, а також не враховуються в процесі оцінювання. На сьогоднішній день спостерігається негативна тенденція в ході контролю і оцінювання, що передбачає надання переваги: • формам над змістом; • кількості методів, засобів, заходів над їх якістю та ефективністю; • застарілим нормам та інструкціям над реальними; • суб’єктивним вимогам над науково обґрунтованими. Також ігноруються наявні умови та можливості конкретного загальноосвітнього навчального закладу. Такі факти не сприяють підвищенню ефективності роботи педагогічних колективів, реформуванню системи фізичного виховання, впровадженню передового педагогічного досвіду, сучасних техноло-гій.8;2 Метою роботи є дослідження системи оцінки і й контролю виконання домашніх завдань з фізичної культури. Завдання: 1) узагальнити критерії оцінювання успішності учнів з предмету "Фі-зична культура". - оцінювання рівня сформованості рухової дії та рівня фізичної підготовле-ності, - систему оцінювання учнів, - технологію комплексного оцінювання навчальних досягнень учнів. 2) дослідити методику підготовки учнів до виконання домашніх завдань з фізичної культури. - види домашніх завдань - методику перевірки виконання домашніх завдань 3) простежити технологію контролю за ходом навчального процесу; його предмет, функції, види та вимоги, що ставляться до процедури навчальних досягнень учнів. Предмет дослідження - система домашніх завдань і контроль за їх виконанням. Об'єкт дослідження – фізичне виховання учнів 5-9 класів. Простежується значна невідповідність рекомендованої технології оцінювання основним вимогам, які ставляться до контролю і оцінювання. Сама система визначення результативності навчальної діяльності учнів базується на принципі кількісної оцінки рівня їх фізичної підготовленості. Це негативно впливає на навчально-виховний процес та на взаємодію вчителя та учнів. Тому навчальний предмет "Фізична культура" сприяє підвищенню не лише рівня фі-зичної підготовленості, але й також рівень фізичної культури учнів. Якщо навчання техніки фізичних вправ все ж визначилось як необхідна складова процесу фізичного виховання, то ставлення до теоретичної підготовки було формальним. Однак саме теоретична складова підносить навчальний предмет з рівня прикладної дисципліни до рівня академічної.8;5
Ціна
50 грн.
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи