Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Ознайомлення дошкільника з природою Космосу
Звіт з практики
№ K-15226
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Ознайомлення дошкільника з природою Космосу РОЗДІЛ 2. Природа планети Земля очима дошкільника: ознайомлення з стихіями природи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК 1. ДОДАТОК 2. ДОДАТОК 3. ДОДАТОК 4.
Ознайомлення дітей дошкільного віку з природою Космосу є основою для формування у них цілісного образу оточуючого середовища, тому на сьогодні дана тема дослідження доволі актуальна. Згідно з сучасною Концепцією екологічного виховання, Природа розглядається як єдність екосистеми планети Земля та найближчого Космосу – Сонячної системи. Це відповідає науковому світобаченню, і є основою для формування у дітей дошкільного віку пізнавальних здібностей. В процесі пізнання Космосу та неживої природи розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, формуються здібності, виховується відповідне відношення до побаченого. Ознайомлення малюків з Космосом має на меті дати їм відповідний об’єм знань про предмети, явища неживої природи, виховати інтерес і любов до них. Пізнання дошкільниками Всесвіту є також найважливішим засобом формування гармонійної, всебічно розвиненої особистості, що володіє знаннями й навичками, вміє оперувати ними. Педагогічний навчально – виховний процес повинен бути спрямований на формування таких властивостей особистості, як потреба в спілкуванні з природою, інтерес до пізнання космічних явищ та їх законів, мотиви поведінки і діяльності в процесі ознайомлення з Космосом, переконання – в соціальній обумовленості відношення людини до Всесвіту. Сучасне наукове бачення світобудови, що розглядає живі організми як складові біосфери, визначило основні змістові лінії Базового компонента: «Природа планети Земля» і «Природа Космосу». Компетентність дошкільника у субсфері «Природа планети Земля» становлять відомості про природне довкілля як цілісний живий організм, в якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди, у багатоманітності, єдності, русі, мінливості. Компетентність у галузі «Природа Космосу» становлять елементарні уявлення про зорі, сузір’я, Сонце, планети: Венера, Земля, Місяць, Море, Сатурн. Підходи до системи знань, умінь, навичок дошкільників у цій сфері життєдіяльності змінилися, основними стають не вони самі по собі, а ставлення до Космосу як до цінності, невідомого досі дитині. У зв’язку з цим необхідно чітко визначити мету розгляду тематики пізнання дитиною природи Космосу. Мета моєї роботи полягала у комплексному дослідженні сприятливих умови для становлення у дошкільника компетентності в сфері пізнання Космосу, та взаємодії з ним.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи