Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою
Курсова
№ K-22857
Вступ Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку 1.1. Методика роботи над художнім твором 1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 1.3. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою (ШУРД) 2.1. Підготовка дітей з вадами зору до сприйняття художньої літератури: традиції та інновації 2.2. Зміст та особливості підходу 2.3. ШУРД і традиції навчання Висновок Література
Прослідивши історію створення ШУРД, не можна не сказати про її безпосередніх учасників і про те, як здійснювалася розробка ШУРД в ці непрості роки. Дослідно-експериментальна роботи, в ході якої розроблялися перші «ескізи» ШУРД, проходила в створеній І.А. Соколянським московській експериментальній групі для сліпих дітей за участю досвідчених педагогів А.Я. Акшоніной, Г.В. Васиной. У співавторстві з ними були підготовлені перші методичні і навчальні посібники, що реалізовують новий підхід. Всі нові і ще не опубліковані розробки, включаючи авторські і адаптовані для дітей тексти, оперативно передавалися в Загорській дитячий будинок для сліпих дітей (тепер Дитячий будинок для сліпоглухих дітей р. Сергієв Посад), де за участю адміністрації і співробітників цієї унікальної установи, проводилося апробація і доробка запропонованих матеріалів. У різний час в цій роботі активну участь брали Г.К. Епіфанова, Е.А. Заречнова, Н.А. Куняєва, Р.А. Леонова, О.А. Терникова, Е.Г. Топоркова, Е.В. Пташник. Використовуючи досвід колег, кожен новий учасник експерименту мав нагоду в практичній роботі оволодіти новим підходом до навчання читанню, оцінити його достоїнства і недоліки, збагатити пропоновану методику додатковими прийомами або новими варіантами. Реалізація цього підходу на початкових етапах вимагала від всіх учасників експерименту великих тимчасових і психологічних витрат, оскільки значною мірою припускала відмову від традиційних установок, значну перебудову професійної свідомості. Потрібно багато часу і зусилля, на здійснення необхідної допомоги. Ідеї втілилися в справи (це і унікальна бібліотека, це і система роботи, що постійно удосконалюється, на уроках, це і нові практики інсценування і ілюстрації книг в позаурочний час і т.п.). Ці справи за останні роки багато в чому перетворили життя дитячого будинку. Справи мають прибічників, які готові їх продовжувати, а ідеї – послідовників, які готові їх розвивати. Проте на закінчення не можу не помітити, що з позицій досягнутого за ці 30 років в розвитку системи підготовки дітей з сенсорними порушеннями до сприйняття художньої літератури ми сьогодні ще ясніші, чим раніше представляємо, за яку складну проблему ми узялися і наскільки далекі ми все ще від її рішення.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи