Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою
Курсова
№ K-23013
Вступ Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 1.3. Методика роботи над художнім твором 1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою Висновок Література
У дітей з порушеннями зору спостерігається своєрідність емоційно-вольової сфери, характеру і відносин з навколишніми людьми. Ця категорія дітей відрізняється особливостями поведінки: вони агресивні і дратівливі, замкнуті. Такі особливості пояснюються невдачами і труднощами в навчанні, грі, спілкуванні з однолітками. Недостатність зорового аналізатора викликає порушення не тільки зорового сприйняття, але й діяльності особистості в цілому. Будувати заняття потрібно поступово ускладнюючи завдання (від простого до складного). Аналіз сучасного кола дитячого читання показує, що існує значне жанрове, тематичне, авторське розмаїття науково-художніх творів.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи