Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл
Курсова
№ K-22854
Вступ Розділ 1. Питання теорії викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл 1.1. Методика викладання пейзажного живопису як предмет вивчення 1.2. Пейзажний живопис як жанр образотворчого мистецтва 1.3. Основні дидактичні положення методики викладання пейзажного живопису Розділ 2. Специфіка викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл 2.1. Особливості сприймання пейзажного живопису старшокласниками спеціалізованих шкіл 2.2. Роль учителя в ознайомленні учнів старших класів з пейзажним живописом Висновки Список використаних джерел
Наш народ і країна переживають зараз складний, кризовий період. Зміни відбуваються не тільки в політиці й економіці, але й у свідомості людей. Суспільство звернуло увагу на мистецтво, зрозумівши необхідність гуманізації. Проблеми викладання предметів культурологічного циклу, зокрема образотворчого мистецтва з’явилися в фокусі загальної уваги. Проте викладання пейзажного живопису займало не останнє місце й раніше. На уроках учителя використовували різноманітні твори мистецтва, вірші, магнітофонні записи, кіно- і діа- фільми. Однак, мистецтво в школі втратило свій потенціал, перестало бути діючим знаряддям виховання особистості. Причини сформованого положення криються в безлічі проблем викладання пейзажного живопису в школі. Це нестача існуючих програм даної дисципліни, роз'єднаність поглядів на викладання, недостатня розробка методик, низький рівень підготовки вчителів, нестача обладнання. Ці проблеми вимагають якнайшвидшого рішення, тому що викладання пейзажного живопису відіграє величезну роль для формування особистості старшокласників спеціалізованих шкіл. Які ж завдання ставить перед собою викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл? Головна мета – це формування творчого відношення учнів до дійсності. Серед більш конкретних завдань одна з найважливіших – формування морально-етичних потреб, які можна охарактеризувати як потребу людини в красі й діяльності по законам краси. Методика викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл, як предмет вивчення розглядає особливості роботи педагога з учнями. Тут важливе значення мають способи навчання, розташування навчального матеріалу, навчальний план, програма, принципи навчання й, нарешті, мети й завдання навчально-виховної роботи в цілому. Оскільки прийоми викладання пейзажного живопису виробляються відповідно до матеріалу викладання, то в кожному шкільному предметі є свої особливості методики навчання. У даній роботі ми розглядаємо методику викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл. Під методом навчання ми розуміємо спосіб роботи педагога з учнями, за допомогою якого досягається краще засвоєння навчального матеріалу й підвищується успішність. Вибір методів навчання залежить від навчальних цілей, а також від віку учнів. Таким чином, учитель образотворчого мистецтва при викладанні пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл використовує наступні дидактичні принципи: принцип навчання, що виховує, науковості, наочності, принцип свідомості й активності, систематичності й послідовності, принцип міцності засвоєння знань, принцип доступності навчання. При виконанні бакалаврської роботи нами були поставлені та виконані наступні задачі: 1) ми охарактеризували мету, завдання, основні проблеми та специфіку методики викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл; 2) дослідили історію зародження й розвитку пейзажного живопису, а також ознайомилися з творчістю пейзажистів; 3) оцінили роль розвитку пейзажного живопису. Отже, методика викладання образотворчого мистецтва як наука теоретично узагальнює практичний досвід роботи, пропонує такі методи навчання, які вже виправдали себе й показують найкращі результати. Методика ґрунтується на наукових даних педагогіки, психології, естетики та мистецтвознавства. Практична методика вивчає сам процес навчання та виховання. Вивчення й засвоєння навиків педагогічної роботи потребує певних здібностей та нахилів, так як ця область педагогіки – є мистецтвом. Ми також можемо зробити висновок про те, що сприйняття творів пейзажного живопису учнями старших класів спеціалізованих шкіл – це інтелектуальна й емоційно-творча діяльність, у процесі якої відбувається складна взаємодія образних компонентів. Характер зв'язку цих компонентів важливо враховувати при розробці методики уроків пейзажного живопису. У такий спосіб учитель пейзажного живопису повинен реалізувати три групи завдань при ознайомленні старшокласників з будь-яким видом мистецтва: освітню, розвиваючу й виховну. Якщо одна із цих груп буде слабко виражена, то процес ознайомлення з мистецтвом не дасть належних результатів, і учень може зовсім втратити інтерес до мистецтва. Тому роль учителя тут – неоціненна.
Ціна
70
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи