Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Який курс найскладніший?


аватар
Павленко Олена Віккторівна

Рейтинг: 16
аватар
Брагіна Катерина Ігорівна

Рейтинг: 10
аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10
аватар
Павло Поліщук

Рейтинг: 10
Молотков Юрий Георгиевич

Рейтинг: 13.9
аватар
Гринчук Катерина Ігорівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Методика викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл


Курсова
K-22854

Вступ
Розділ 1. Питання теорії викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл
1.1. Методика викладання пейзажного живопису як предмет вивчення
1.2. Пейзажний живопис як жанр образотворчого мистецтва
1.3. Основні дидактичні положення методики викладання пейзажного живопису
Розділ 2. Специфіка викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл
2.1. Особливості сприймання пейзажного живопису старшокласниками спеціалізованих шкіл
2.2. Роль учителя в ознайомленні учнів старших класів з пейзажним живописом
Висновки
Список використаних джерел

Наш народ і країна переживають зараз складний, кризовий період. Зміни відбуваються не тільки в політиці й економіці, але й у свідомості людей. Суспільство звернуло увагу на мистецтво, зрозумівши необхідність гуманізації. Проблеми викладання предметів культурологічного циклу, зокрема образотворчого мистецтва з’явилися в фокусі загальної уваги.
Проте викладання пейзажного живопису займало не останнє місце й раніше. На уроках учителя використовували різноманітні твори мистецтва, вірші, магнітофонні записи, кіно- і діа- фільми. Однак, мистецтво в школі втратило свій потенціал, перестало бути діючим знаряддям виховання особистості.
Причини сформованого положення криються в безлічі проблем викладання пейзажного живопису в школі. Це нестача існуючих програм даної дисципліни, роз'єднаність поглядів на викладання, недостатня розробка методик, низький рівень підготовки вчителів, нестача обладнання.
Ці проблеми вимагають якнайшвидшого рішення, тому що викладання пейзажного живопису відіграє величезну роль для формування особистості старшокласників спеціалізованих шкіл. Які ж завдання ставить перед собою викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл? Головна мета – це формування творчого відношення учнів до дійсності.
Серед більш конкретних завдань одна з найважливіших – формування морально-етичних потреб, які можна охарактеризувати як потребу людини в красі й діяльності по законам краси.
Методика викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл, як предмет вивчення розглядає особливості роботи педагога з учнями. Тут важливе значення мають способи навчання, розташування навчального матеріалу, навчальний план, програма, принципи навчання й, нарешті, мети й завдання навчально-виховної роботи в цілому.
Оскільки прийоми викладання пейзажного живопису виробляються відповідно до матеріалу викладання, то в кожному шкільному предметі є свої особливості методики навчання. У даній роботі ми розглядаємо методику викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл.
Під методом навчання ми розуміємо спосіб роботи педагога з учнями, за допомогою якого досягається краще засвоєння навчального матеріалу й підвищується успішність. Вибір методів навчання залежить від навчальних цілей, а також від віку учнів.
Таким чином, учитель образотворчого мистецтва при викладанні пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл використовує наступні дидактичні принципи: принцип навчання, що виховує, науковості, наочності, принцип свідомості й активності, систематичності й послідовності, принцип міцності засвоєння знань, принцип доступності навчання.
При виконанні бакалаврської роботи нами були поставлені та виконані наступні задачі:
1) ми охарактеризували мету, завдання, основні проблеми та специфіку методики викладання пейзажного живопису в старших класах спеціалізованих шкіл;
2) дослідили історію зародження й розвитку пейзажного живопису, а також ознайомилися з творчістю пейзажистів;
3) оцінили роль розвитку пейзажного живопису.
Отже, методика викладання образотворчого мистецтва як наука теоретично узагальнює практичний досвід роботи, пропонує такі методи навчання, які вже виправдали себе й показують найкращі результати. Методика ґрунтується на наукових даних педагогіки, психології, естетики та мистецтвознавства.
Практична методика вивчає сам процес навчання та виховання. Вивчення й засвоєння навиків педагогічної роботи потребує певних здібностей та нахилів, так як ця область педагогіки – є мистецтвом.
Ми також можемо зробити висновок про те, що сприйняття творів пейзажного живопису учнями старших класів спеціалізованих шкіл – це інтелектуальна й емоційно-творча діяльність, у процесі якої відбувається складна взаємодія образних компонентів. Характер зв'язку цих компонентів важливо враховувати при розробці методики уроків пейзажного живопису.
У такий спосіб учитель пейзажного живопису повинен реалізувати три групи завдань при ознайомленні старшокласників з будь-яким видом мистецтва: освітню, розвиваючу й виховну. Якщо одна із цих груп буде слабко виражена, то процес ознайомлення з мистецтвом не дасть належних результатів, і учень може зовсім втратити інтерес до мистецтва. Тому роль учителя тут – неоціненна.
Ціна

70

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 43
Гостей: 43
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.