Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Оцініть цей сайт


Козловський Вадим Леонідович

Рейтинг: 10
Тихончук Олена Миколаївна

Рейтинг: 10
аватар
Петрович Інна Василівна

Рейтинг: 16
аватар
Болгарін Володимир Володимирович

Рейтинг: 10
Халупка Оксана Михайлівна

Рейтинг: 28
Вікторія Петрівна

Рейтинг: 326.8

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Виховання бережливого ставлення до здоров'я на уроках "Основи здоров‘я»


Курсова
K-9934

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ БЕРЕЖЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6
1.1. Проблема формування бережливого ставлення до здоров‘я в учнів початкових класів у філософській, медико-біологічній, психолого-педагогічній літературі і педагогічній практиці 6
1.2. Визначення здорового способу життя та його основні компоненти 16

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ БЕРЕЖЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ‘Я В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ «ОСНОВИ ЗДОРОВ‘Я» 22
2.1. Педагогічні умови формування умінь і навичок здорового способу життя учнів 1–4 класів 22
2.2. Формування навичок здорової поведінки молодшого школяра як поведінкової основи здорового способу життя 26

ВИСНОВКИ 33

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35


ВСТУП

Актуальність теми. Здоров’я людини – один із найважливіших показників економічного, соціального і морального благополуччя суспільства. Водночас сучасні соціально-економічні та екологічні кризи в країні зумовили значне погіршення здоров’я населення, особливо дітей.
Державні національні програми «Діти України» та «Освіта» (Україна. ХХІ століття), «Національна доктрина розвитку освіти» одним із головних завдань закладів освіти визначають збереження і зміцнення фізичного, психічного, соціального та морального здоров’я школярів, формування у них умінь і навичок здорового способу життя.
Проблема збереження, зміцнення і відтворення здоров’я особистості розглядається з різних наукових позицій у працях філософів, медиків, психологів, соціологів (М.Амосов, Г.Апанасенко, Г.Борисов, М.Віленський, О.Газман, М.Гончаренко, Г.Зайцев, Д.Ізуткін, В.Казначеєв, Ю.Лисицин, С.Попов, В.Петленко, А.Степанов, Т.Сущенко, Г.Царегородцев, А.Щедріна та ін.). Концептуальні основи здоров’язберігаючого виховання закладені в працях К. Бондаревської, І. Брехмана, Є. Бойченко, О. Дубогай, З. Малькової, Л. Новікової, Н. Полєтаєвої, М. Таланчука, Л. Татарнікової.
Сутність і закономірності виховання бережливого ставлення дітей та молоді до здоров‘я в умовах закладів освіти різного типу стали предметом наукових пошуків українських учених Г.Власюк, Н.Денисенко, О.Жабокрицької, С.Жеваги, М.Зубалія, С.Кириченка, С.Лапаєнко, С.Свириденко, Є.Столітенка, І.Сущевої, Т.Шаповалової, С.Юрочкіної та ін. Гігієнічному навчанню і вихованню дітей як складової формування здорового способу життя присвятили свої дослідження М.Антропова, З.Громова, С.Зільман, Ю.Змановський, Г.Куценко, І.Кононов, Н.Полька, А.Хрипкова та ін.
Основним завданням сучасної школи стає виховання компетентної особистості, яка не тільки володіє знаннями, а й уміє застосовувати їх у житті, діяти адекватно у відповідних ситуаціях, адаптуватися до складних соціальних умов, долати життєві труднощі, підтримувати своє здоров’я на належному рівні, надавати опір негативним впливам. З огляду на це, особливого значення набуває спрямоване формування у дітей умінь і навичок здорового способу життя.
Окремі аспекти формування вмінь і навичок здорового способу життя розкриті у контексті інших проблем у працях Ю.Бірюкової, М.Ведіщевої, О.Жабокрицької, В.Кузьменко, С.Лядової, Г.Мітяєвої, І.Ящук та інших. Проблеми профілактики та подолання шкідливих звичок висвітлені у дослідженнях Н.Максимової, В.Оржеховської, В.Панка, Т.Федорченко та ін.
Праці вітчизняних та зарубіжних науковців Б.Ананьєва, Л.Божович, Л.Виготського, В.Давидова, Д.Ельконіна, Г.Костюка, А.Петровського, Н.Тализіної, С.Кондратюк, Н.Хоменко та ін. свідчать, що молодший шкільний вік має величезні нереалізовані можливості щодо формування здорового способу життя і є надзвичайно сприятливим періодом для набуття життєвих умінь і навичок.
Несформованість з раннього дитинства морально-психологічних установок щодо цінності здоров’я – одна з причин наявності у значної частини молодших школярів шкідливих звичок, байдужого ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих.
Водночас залишається недостатньо вивченим питання теоретико-методологічного аспекту формування вмінь і навичок здорового способу життя учнів 1–4 класів. З огляду на це у практиці функціонування початкової школи спостерігається низка суперечностей: між замовленням держави на формування здорового покоління і зниженням стану здоров’я учнів молодших класів; необхідністю проведення роботи з виховання бережливого ставлення до власного здоров‘я учнів 1–4 класів і недостатньою теоретичною розробленістю поставленої проблеми; провідною роллю вчителів «Основи здоров‘я» у формуванні вмінь і навичок здорового способу життя молодших школярів та їхньою недостатньою компетентністю в цій діяльності. Важливого значення в межах заявленої проблеми набуває визначення педагогічних умов, змісту, форм і методів, які дійові при формуванні умінь та навичок здорового способу життя молодших школярів в умовах уроку «Основи здоров‘я».
Отже, актуальність, соціальна та педагогічна значущість проблеми, недостатня розробленість теоретико-методологічних її аспектів та неповнота методичних основ, а також важливість практичного впровадження зумовили вибір теми курсового дослідження «Виховання бережливого ставлення до здоров‘я у молодших школярів на Уроках «Основи здоров‘я».
Об’єкт дослідження – процес виховання бережливого ставлення до здоров‘я.
Предмет дослідження – педагогічні умови формування умінь і навичок здорового способу життя учнів початкових класів на уроках «Основи здоров‘я».
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати педагогічні умови виховання бережливого ставлення до здоров‘я в учнів молодших класів в рамках курсу «Основи здоров‘я».
Ціна

договірна

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 6
Гостей: 6
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.