Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шляхи підвищення конкурентноспроможності туристичного підприємства
Курсова
№ K-2011
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Види конкуренції 1.2. Методи конкуренції 1.3. Формування конкурентоздатності 1.4. Особливості конкуренції туристичних фірм в Україні РОЗДІЛ 2 ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «МАГНОЛІЯ» 2.1. Загальна характеристика туристичної агенції «Магнолія» 2.2. Ключові фактори, що впливають на конкурентоздатність туристичної фірми «Магнолія» 2.3. Оцінка й підвищення конкурентоздатності «Магнолія» РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «МАГНОЛІЯ» 3.1. Реклама як ефективний засіб підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми «Магнолія» 3.2. Проблеми підвищення конкурентоздатності персоналу туристичної фірми «Магнолія» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи