Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шляхи підвищення конкурентноспроможності туристичного підприємства
Курсова
№ K-2011
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Види конкуренції 1.2. Методи конкуренції 1.3. Формування конкурентоздатності 1.4. Особливості конкуренції туристичних фірм в Україні РОЗДІЛ 2 ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «МАГНОЛІЯ» 2.1. Загальна характеристика туристичної агенції «Магнолія» 2.2. Ключові фактори, що впливають на конкурентоздатність туристичної фірми «Магнолія» 2.3. Оцінка й підвищення конкурентоздатності «Магнолія» РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «МАГНОЛІЯ» 3.1. Реклама як ефективний засіб підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми «Магнолія» 3.2. Проблеми підвищення конкурентоздатності персоналу туристичної фірми «Магнолія» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи