Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шляхи підвищення конкурентноздатності туристичного підприємства
Курсова
№ K-2142
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 1.2. Види та методи конкуренції РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «МАГНОЛІЯ» 2.1. Загальна характеристика туристичної агенції «Магнолія» 2.2. Ключові фактори, що впливають на конкурентоздатність туристичної фірми «Магнолія» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «МАГНОЛІЯ» 3.1. Реклама, як ефективний засіб підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми «Магнолія» 3.2. Проблеми підвищення конкурентоздатності персоналу туристичної фірми «Магнолія» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
120,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи