Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шляхи вдосконалення системи управління маркетингом в господарській дяльності підприємства
Дипломна
№ K-18914
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ 4 1.1. Сутність, принципи і методи маркетингу 4 1.2. Мета й функції маркетингу 28 1.3. Маркетинг-мікс та його особливості 39 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВАТОВ «МТР ГРУП» 41 2.1 Аналіз господарської діяльності конкурентоспроможності підприємства 41 2.2. Аналіз цінової політики підприємства 56 2.3. Аналіз збутової політики підприємства 65 2.4. Аналіз ефективності маркетингових заходів на підприємстві 71 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 82 3.1. Шляхи вдосконалення впровадження маркетингу в господарській діяльності підприємства 82 3.2. Ефективність запропонованих маркетингових заходів 90 ВИСНОВКИ 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104 ДОДАТКИ 108
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи