Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація обслуговування туристів різних типів в підприємствах готельного господарства
Курсова
№ K-15619
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації 1.2. Методи оцінювання якості та інновативності організації обслуговування туристів у готелях РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» (М. КИЇВ) 2.1. Оцінка розвитку готельної справи України 2.2. Аналіз основних показників діяльності та контингенту туристів готелю 2.3. Аналіз організації та оцінювання якості надання основних та додаткових послуг у готелі РОЗДІЛ 3. НОВІ ПІДХОДИ ДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ «ДНІПРО» 3.1. Рекомендації щодо удосконалення маркетингової політики в готелі та підвищення якості обслуговування туристів 3.2. Урізноманітнення форм і методів організації дозвілля у готелі 3.3. Етапи реалізації нових підходів щодо удосконалення організації обслуговування у готелі «Дніпро» та обґрунтування соціально-економічної ефективності їх впровадження ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
60
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи