Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему правила маркетингу в корпорації
Курсова
№ K-28766
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи корпоративного маркетингу 1.1. Сутність маркетингу в корпоративному середовищі 1.2. Особливості маркетингової діяльності в корпораціях 1.3. Складові ефективної маркетингової стратегії
3. Розділ 2. Основні правила маркетингу в корпоративній практиці 2.1. Орієнтація на споживача 2.2. Побудова бренду та корпоративної репутації 2.3. Сегментація ринку та позиціонування продукту 2.4. Інновації та адаптація до змін ринку
4. Розділ 3. Аналіз маркетингової діяльності корпорації (на прикладі обраної компанії) 3.1. Коротка характеристика компанії 3.2. Маркетингова стратегія компанії 3.3. Дотримання основних маркетингових правил 3.4. Пропозиції щодо удосконалення
5. Висновки
6. Список використаних джерел
Ціна
2000
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи