Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему теорія маркетингу
Курсова
№ K-28771
Курсова робота
на тему: «Теорія маркетингу»
Зміст:
1. Вступ
2. Розділ 1. Сутність і розвиток теорії маркетингу 1.1. Виникнення та етапи еволюції маркетингу 1.2. Основні підходи до визначення маркетингу 1.3. Функції, принципи та інструменти маркетингу
3. Розділ 2. Класичні та сучасні концепції маркетингу 2.1. Концепція виробництва, товару, збуту 2.2. Концепція традиційного маркетингу 2.3. Концепція соціально-етичного та цифрового маркетингу
4. Розділ 3. Практичне застосування теорії маркетингу на підприємствах 3.1. Аналіз маркетингової діяльності підприємства (на прикладі) 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії
Ціна
1000
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи