Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему теорія еволюції маркетингу та розвиток індустрії електронної комерції
Курсова
№ K-28725
Курсова робота
на тему:
Теорія еволюції маркетингу та розвиток індустрії електронної комерції
---
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи еволюції маркетингу 1.1. Визначення та суть маркетингу 1.2. Етапи еволюції маркетингу 1.3. Сучасні концепції маркетингу
3. Розділ 2. Розвиток електронної комерції 2.1. Поняття та особливості електронної комерції 2.2. Типи електронної комерції 2.3. Глобальні тенденції розвитку e-commerce
4. Розділ 3. Взаємозв’язок еволюції маркетингу та розвитку e-commerce 3.1. Цифровий маркетинг як новий етап розвитку маркетингу 3.2. Роль соціальних мереж, Big Data та аналітики 3.3. Приклади успішних стратегій електронного маркетингу
5. Висновки
6. Список використаних джерел
Ціна
800
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи