Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Курсова робота на тему теорія маркетингу в сучасних ринкових системах
Курсова
№ K-28700
Курсова робота
на тему:
Теорія маркетингу в сучасних ринкових системах
Зміст:
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу 1.1. Сутність і функції маркетингу 1.2. Основні концепції маркетингу 1.3. Еволюція маркетингу як науки
3. Розділ 2. Сучасні ринкові системи і їх вплив на маркетинг 2.1. Особливості сучасних ринкових систем 2.2. Взаємозв’язок між маркетингом і ринком 2.3. Зміни в маркетинговій політиці під впливом глобалізації
4. Розділ 3. Практичне застосування маркетингової теорії 3.1. Аналіз прикладів з українського та світового ринку 3.2. Маркетингові стратегії в цифрову епоху 3.3. Перспективи розвитку теорії маркетингу
5. Висновки
6. Список використаних джерел
---
Вступ
Маркетинг у XXI столітті є не лише інструментом просування товарів, а й ключовим елементом стратегічного управління підприємствами. У сучасних ринкових умовах, коли конкуренція посилюється, а споживач стає більш вибагливим, теорія маркетингу постійно еволюціонує, пристосовуючись до нових викликів.
Ціна
590
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи