Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Принципи відбору кадрів на готельному підприємстві
Курсова
№ K-3485
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПЕРСОНАЛ – ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ 1.1. Персонал як чинник забезпечення якості готельних послуг 1.2. Незадовільна якість обслуговування, її причини 1.3. Значення підвищення якості обслуговування РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ТА ПРОЦЕС НАБОРУ, ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ 2.1. Суть управління персоналом 2.2. Процес набору та відбору персоналу 2.3. Загальні критерії відбору працівників готелю та управлінського персоналу 2.4. Вимоги до персоналу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
60.00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи